{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.973 visninger | Oprettet:

Peugeot 5008 {{forumTopicSubject}}

Hej. Har lige købt en næsten ny peugeot 5008. Er der nogen der har sådan en vogn og kan nikke genkendelse til at den klonker / støjer en del fra bagakslen når man køre over ujævnheder. Har kontaktet der hvor jeg har købt den og været ude i 2 helt nye biler som har helt den samme lyd. Jeg kommer fra en focus stc. Så skal jeg bare regne med at en så stor bil med så meget frihøjde siger en del mere end en alm stc ? Håber i forstår mit spørgsmål. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 5008
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #1   26. okt 2018 Havde en i en måneds tid, den var dog fra 2011. Men den støjede/bankede meget fra bagenden og det var netop en af grundene til at den blev solgt igen så hurtigt. Det var til at få spat af. Umiddelbart er alle 5008'ere sådan, så tror ikke den fejler noget smiley

  • #2   26. okt 2018 Ja det er pæn irreterende og høre på. Men jeg kan sgu nok ikke sælge den lige nu. Så mister jeg ok mange penge
    Jeg havde også en s max i tankerne før denne her. Men skal jeg have den med Aut gear og benzin fås den kun den 2,0 motor med 240 HK og den er tørstig tror jeg. Altså snakker om smax nu


  • #3   26. okt 2018 Det er simpelthen også så frustrerende, at man kun kan få automatgear, hvis man vælger enten diesel eller deres store benzinmotor. Vi gik med tanker om at købe sådan en S-MAX, men eftersom det er et krav for mig, at den har automatgear (og jeg ikke vil betale for så stor en motor), er det ikke aktuelt.

    Jeg overvejer en Touran i stedet. Den kan fås med automatgear, adaptiv fartpilot osv. med deres 150 hk motor. Det er der mere ved. Og den kan fås til ca. det samme, altså de her ca. 340.000 kr.

    Men nå, nu har du jo handlet. Så er det selvfølgelig ligegyldigt. Ud over den lyd, du snakker om, er du så godt tilfreds med den? Er det en bil, man skal overveje som alternativ?


  • #4   26. okt 2018 Ja jeg er tilfreds med bilen. Den har masser af plads og er overraskende hurtige af en 1,2 og være. Jeg syntes du burde overveje den.

  • #5   26. okt 2018 Måske det kunne være værd at overveje at montere støjdæmpning? Det må fjerne noget af lyden da nye bilers generelle støjdæmpning næsten ikke er eksisterende smiley

  • #6   26. okt 2018 Man kan da altid tage ud af trille en tur i den for at se smiley

    Jeg er lidt bange for, at jeg bliver en smule skuffet, uanset hvad jeg vælger, når jeg kommer fra en A6. Men det er vilkårene, når man insisterer på at producere børn i massevis smiley


  • #7   26. okt 2018 Bliver du slet ikke overrasket over hvor godt andre biler der ikke vejer 1.7 ton kører smiley

  • #8   26. okt 2018 Det er ikke sket endnu smiley Tror i øvrigt, det er 1,8 ton, den vejer. Haha smiley

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #9   26. okt 2018 For at mindske støjen kan du lige prøve at se om reservehjulet hænger en smule løst smiley

  • #10   26. okt 2018 Citroen C4 SpaceTour (Grand Picasso) skulle du ellers havde kigget på - det er en fin stor MPV. smiley

  • #11   26. okt 2018 Fin og fin. Synes godt nok, det er en stor, grim kasse, sådan en... smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #12   26. okt 2018 Det da yderst sjældent der reservehjul med i nyere biler, men check i brønden om den pumpe ligger og hopper rundt. Gjorde den i vores 308

  • #13   27. okt 2018 Det er en 7 personers så der er ingen hjulbrønd.
    Sådan noget som støjdæmpning er det ikke kun for motorstøj og sådan. For den lyd jeg snakker om min har kommer fra selve undervognen. På min har jeg 2 rum under gulvet på 2 sæderække hvor der ligger skum og pumpe. Men som sagt så har jeg prøvet 2 andre sprit nye biler som har nøjagtig den samme lyd. Lyden minder rigtig meget som hvis der er røget er kødben og den klunker når man køre over bumb. Men de er som de skal være.
    Så det er såden bilen lyder åbenbart.


  • #14   27. okt 2018 Fjerner bestemt også en hel del vejstøj og dækstøj og gør bilen meget mere komfortabel smiley

Kommentér på:
Peugeot 5008

Annonce