{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rustbehandling
  • Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 21 Svar: 910
    #2   30. okt 2018 Jeg ville bare gøre det med det samme!
    -man får ikke lavet meget rust for det en rustbehandling koster.

Men hvis du ved du skifter bil inden for et år eller to, havde jeg nok ikke brugt penge på det..

• #5   30. okt 2018 Hvis ellers det den tidligere har fået ser fint ud så lad det være og spar de penge, det med behandling hvert andet år er meget overkill.
    Mine biler plejer at få en til to gange og så eller rep de steder det bliver slidt af.
    Det giver på ingen måde højere gensalgsværdi .

• #6   30. okt 2018 Vores fik dobbeltbehandling i 12 da den var ny og så en genbehandling her i 18 og det er intet rust at se på vognbunden endnu smiley
    Hvis ikke den har fået før ville jeg få gjort det inden vinteren, men det kan altid diskuteres, nogle mener det er godt om vinteren da det er koldt og er længere om at hærde, andre mener det er bedre det er varmt da det "smelter" længere ind i samlingerne smiley
    Vores har fået begge gange i Marts

• Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

#8   31. okt 2018 #3 -en Skoda Superb kan ikke være 20 år gammel smiley

Har også meget at sige hvor i landet du bor (salt)
    Holder du i garage, eller bor du lige ude til Vesterhavet
    Antal km. du kører osv. osv.

• #9   31. okt 2018 Vent til foråret. I vintermånederne er der altid travlt hos rustbeskytterne. Nogle steder så meget, at de sjusker lidt med arbejdet. Nogle steder hyrer de vikarer i spidsbelastningsperioden. De er ikke altid super duper omhyggelige. Vent. Til foråret har de mindre travlt og plejer ikke at hundse tingene igennem hurtigt.

• #10   31. okt 2018 Medmindre det er en bil på den anden side af 5-600.000kr eller speciel bil - så ville jeg kun give en behandling 2-3 gange, ved ny, 3 år og 6år. Til den tid den måtte begynde at ruste er den ikke en daddel værd.

• #12   31. okt 2018 Jeg ville altid give på en ny bil. Hulrum, skærme etc er aldrig beskyttet ordenligt. Og det tager årevis at slide ned. Men 3 gange max smiley

• #14   1. nov 2018 13#
    Det eneste det program viser er jo bare at man ikke skal vælge ærlige Bent til 1500kr for en "komplet" behandling, hvilket jo er indlysende.
    Programmet gik meget belejligt uden om de rigtige rustbeskyttelses center(selv om de nu også fejler til tider) og gik efter en af de små.
    Hvis det skulle være argument for ikke at undervognbehandle sin bil, så er det noget tyndt...

• Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

#21   2. nov 2018 Når man først en gang har betalt for at få lavet rust, bliver man det klogere...

Kommentér på:
Rustbehandling

Annonce