{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Brændstof temp sensor {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har opdaget en fejl på min bil, 1,9 tdi 130. Der sidder en fuel temp sensor tæt på højtrykspumpen, inden motoren. den sidder monteret med en clips så diesel ikke pisser ud, ved i så hvilken det er? har lagt et billede også.

Nå, den monteres med et han/hun stik. dette han stik har været i stykker og tidliger ejer har vidst valgt at klippe ledningerne og montere kabelsko istedet, fint nok. Men igår opdagede jeg at begge kabelsko var røget af og var i stykker. Bilen har trods dette kørt helt normalt i en længere periode. Hvad har det at sige når den ikke er tilsluttet denne fuel temp sensor? Jeg har en motorlampe der lyser, samt en motor som tørner lidt længere end en diesel normalt gør. mistænker dog starter for det med tørning. Men så fandt jeg dette

'' When the fuel temperature sensor is faulty it can cause the car to run lumpy or hard to start ''

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej i hvilke fejl det kan resultere i hvis denne temp sensor ikke virker? bliver naturligvis lavet straks. Der er 2 ledninger, Er det ligemeget hvordan de sidder monteret derpå forresten?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Brændstof temp sensor

Annonce