{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.029 visninger | Oprettet:

Røg lugt efter tur på værksted {{forumTopicSubject}}

Hej

Min bil har lige været inde og blive repareret hos et autoværksted i Frederikshavn. Da jeg kommer for at hente bilen, lugter den langt væk af røg. Jeg synes ikke at dette er i orden, da mine børn har astma. Hvor er grænsen? kan man forvente sådan af en mekanikker, eller kan man klage nogle steder? en ting er sikkert, jeg vil ikke have lavet bil derinde mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røg lugt efter tur på værksted
  • #1   27. dec 2018 kan kun sige hvis jeg havde en mekaniker i firmaet der røg i kunde bilen blev han fyret øjeblikkeligt og kunden tilbudt total rengøring af kabinen

• Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

Følgere: 4 Svar: 195
    #2   27. dec 2018 Jeg tror desværre kun du kan klage direkte til værkstedet. Værkstedet vil altid kunne påstå til andre dele i systemet at den var sådan da den kom ind, og da du næppe kan bevise andet, så er det at tage kampen med dem, og se hvad de har af elendige undskyldninger, og alt efter hvor slemt det er, så få en ozon rens ud af dem, den bliver dog ret sikkert svær at få trukket igennem..

• Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #4   27. dec 2018 Satme en dårlig service ! De skal bare betale for en klargøring, sådan nogle svin.

• #5   27. dec 2018 Hvis du tropper op hos dem, venlig og smilende, og foreligger dem problemet. Så er jeg sikker på at I sammen finder en løsning på dette problem.
    Hvis du derimod hidser dig voldsomt op (som nogle allerede gør ved tasterne) så tror jeg ikke du kommer ret langt...

• #6   27. dec 2018 Vi er alle tastatur krigere haha

• #7   27. dec 2018 Arbejder selv side om side med en ryger. Selvom han har slukket smøgen inden han går ind i bilen, lugter bilen af røg bagefter. Rygere kan ikke selv lugte det, og det er ikke sikkert mekanikeren har handlet i ond tro. Husk lige det, inden alt og alle skal lynches offentligt!

• Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #8   27. dec 2018 Hvis en bil lugter langt væk af røg, har mekanikkeren ikke slukket smøgen og sat sig ind.

• #9   27. dec 2018 #8 Så fik vi det på det rene, og sådan er det bare... Basta! smiley

• #10   27. dec 2018 Nu er jeg selv ryger, og det er da bare slet ikke iorden.
    Er sikker på i finder en løsning med en klargøring.

Det at dine børn har astma gør ikke noget. De dør ikke af at være i en bil hvor der har siddet en ryger. bare han ikke ryger mens de er der.
    Har selv haft astma smiley

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #23   27. dec 2018 Nu melder historien ikke noget om, om det er tobaksrøg eller motorrøg, motorrøg kan nok ikke altid undgåes

• #25   27. dec 2018 Tråden handler vel bare om tobakshysteri.
    Skulle en mekanikker virkelig sidde og ose flere pakker cigaretter i ens bil...?

Men godt du fravælger det værksted fremover.

Jeg ville til enhver tid også fravælge en hysterisk kunde,
    og hvorfor.
    Fordi jeg kan..... ??

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #27   27. dec 2018 Har også oplevet røg lugt i bil bare ved service. Men der er markant forskel på hvordan cigaretter og evt svejse apperat lugter.. ryger selv, dog ikke i bilen, men hvis det en stor hal service bliver lavet i, kan bilen godt lugte lidt røget. Dog ikke at sammenligne med tobaksrøg:)
    Tager sjældent en dag før mine pendler prutter har luftet naturlig aroma tilbage.. så luft ud imens du kører, evt støvsug hvis du syntes det er så kritisk.. har dog aldrig generet mig

• #30   28. dec 2018 Hvorfor skulle man være bange for at gæster ikke kommer fordi man er ikke ryger.
    Hvad med dem der ryger skal de så være bange for manglende besøg af ikke rygere.
    Man hører jo tit at rygere har det sjovere... ??

Man har da frihed til at vælge selv.
    Har nogle familie som er fanatiske ikke rygere, og det må de gerne være for min skyld så længe de holder det på deres egen matrikel.
    Det der så kan pisse mig af er at min svigermor skal stå ude i frost og sne og få sig en smøg, alt imens at juleanden ligger lukket inde i weber grillen og får sprød skind.
    Stue og køkken er over representeret af brændende stereanlys med fantastiske duftlys
    Og brænde ovnen buldre lystigt, og de det er jo hygge så det er fint.
    En uge senere så fyre nævnte familie utallige penge af på fyrværkeri, uden at de piver.
    Hekse afbrændingen til midsommer står de heller ikke tilbage for, ej heller ikke deres 3 dieselbiler i indkørslen..
    Og ja det er så hyggeligt når man selv kan bestemme.

Jeg tvivler da også på at min svihermor virkelig skulle få lyst til at inhalere 20 bomberør og 5 batterier bare fordi at de er flotte.

• #32   28. dec 2018 Leo

Ja hvad rager det mon nogen overhovedet.
    Rygerne smider jo en del ekstra i statskassen.

Ang. Lugten så er det jo ikke den man bliver ødelagt af.

Det troede du måske.

• #35   28. dec 2018 Skrev jeg noget om mig?

• #37   28. dec 2018 Nej over fanatiske ikke rygere med dobbelt moral.

Tror du læser noget du selv opdigte.
    Men der er jo heller ikke noget nyt. ??

• #39   28. dec 2018 Har jeg skrevet det du påstår, eller er du fatsvag. ??

• #42   28. dec 2018 Leo Du fumler da rundt, kom nu med noget konkret jeg har skrevet som du påstår, jeg ikke vil stå inde for.

• #44   28. dec 2018 Det er nemt for dig, gerne bare nummeret på kommentaren og nummeret på den kommentar hvor jeg påstår noget andet.
    Og gerne i korrekt rækkefølge.
    Din internet kriger. ??

• #46   28. dec 2018 Typisk dig... ??

Kommentér på:
Røg lugt efter tur på værksted

Annonce