{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

ghita j
ghita j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

blålig røg og lugt {{forumTopicSubject}}

prøver herinde at få lidt hjæp.min skoda fabia combi.Den begyndte for 3 uger siden at komme med en blålig røg når jeg startede den og en grim lugt.(det er en diesel) når jeg starter den kører omdrejningerne op på mellem
5-7 000 omdrejninger faktisk er det som om den slet ikke vil tage dem men så kommer den llge efter op på over 10000. ringede til skoda i næstved der tog den ind til 140000km service hvor de sagde i tlf at den skulle de nok klare men er kommet hjem igen med samme fejl den fik et longlifetjek pris 11000.-.Har I nogen ideer til hvad det kan skyldes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blålig røg og lugt
  • #1   2. maj 2008 den brænder olie ..

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#2   2. maj 2008 glemte at skrive at den er fra 2005

• #3   2. maj 2008 som due siger den brændre olie.. men er det ikke lige lovlig mange omdrejninger den diesel tager?

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#4   2. maj 2008 den fik ellers skiftet alle filtrene og ny olie

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#5   2. maj 2008 nålen kører op mellem 5 og 7 og lige kort efter op over 10 er det ligesom den er god igen

• #6   2. maj 2008 Det er ikk et filter den er gal med, problemet er at motoren "tager selv" af motorolien også køre på det istedet for dieselolien...om det er en toppakning, stempelringe, eller noget tredje er ikk nemt og vide...

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#7   2. maj 2008 den har faktikt ikke brugt meget olie har på et år brugt 2 dl

• #8   2. maj 2008 Jeg tror måske der er sneget sig et nul for meget på dine omdr.

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#9   2. maj 2008 forklarer det vist forkert med omdrejningerne får jeg forklaret i baggrunden mener 1000 omdrejninger nålen kommerderop men falder pænt igen efter det der flop på 5-700 hvor den ligesom ikke vil tage fat

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#10   2. maj 2008 købte bilen i august sidste år og på oliepinden har det ikke set ud som omder skule fyldes på har da tjekket den jævnligt når jeg har kommet diesel og sprinklervæske på så der er ikke blevet skifte olie siden august og så til nu

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#11   2. maj 2008 Den fik tandrem her i feb lavet ved skoda i holbæk så der har de vel også tjek på den slags

• #12   2. maj 2008 hvoffor ikke over 10xxx så skal vi jo skifte olie hver måned G... nææ 15000-30000km det er godt nok... men som de siger jeg ville BROKKE mig temlig meget over de ikke har fundet fejlen og du har betalt 11kg..... undskyld men du er et fjog

• ghita j
    ghita j Tilmeldt:
    maj 2008

#13   2. maj 2008 nej nej venner ville bare høre jeres mening eller idee til hvad det kunne være selfølgelig skal bilen derned igen og på et fejeblad så de ved selvsyn han både lugte og se fejlen når den startes og jeg er der på samme tid jeg har ikke et pengetræ i haven.

• #14   4. maj 2008 Din skoda kører da longlife.. Dvs. 2år eller op til 30000km. Kør ned hvor du har fået lavet service og spørg hvorfor de ikke fandt fejlen..

Kommentér på:
blålig røg og lugt

Annonce