{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af luksus bil i Kiev {{forumTopicSubject}}

Hej!

Håber at nogen vil hjælpe med råd!

Sagen kort : min kæreste og jeg skal 3 dage til Kiev i maj måned. Vil gerne overraske med noget ekstraordinært/luxus især fordi Ukraine er billigt. Jeg har overvejet at leje en limo/luxusbil med chauffør i 2 timer, som henter os ved hotel. Har champagne osv med i bilen og kører os på en aften-sightseeing. Kiev er på top20 over flotteste solnedgange i Verden så der skal han køre til det bedste spot i byen for at se det. Derefter kører vi rundt til flotte steder/pladser.

Jeg har fundet dette firma, som får super anmeldelser, http://www.viplimocar.com.ua/fleet . Bare for at sige lidt om prisniveauet for 2 timers leje så kan man få Mercedes s-class, limousine, Porsche Cayenne, range rover og mange andre biler for under 100€ for to timer. En limo i dk koster 3000kr/timen. Tjek selv listen derinde.

Hvilken bil vil I vælge fra listen derinde? Mit budget er max 100€, så det skal være en i den prisklasse. Jeg tænkte først limousine men er det ikke overkill når vi kun er to personer og det skal være lidt romantisk? Så har jeg tænkt på Jaguar XF eller måske Porsche Cayenne eller Range Rover. Det skal helst være en bil med luksus på bagsædet så vi kan drikke champagne og sådan, uden at det er upraktisk.

Nogen råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af luksus bil i Kiev
Kommentér på:
Hjælp til valg af luksus bil i Kiev

Annonce