{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Ny katalysator fra Ebay? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Har en C4 Grand Picasso 1.8 benzin fra 06 som har sæt fejlkode p0420 i alt 3-4 gange og kan se med tester at sonden efter katten svinger meget i volt.
Så tænker at den er færdig katten, den kører dog helt fint.

Har kigget lidt rundt på nettet efter en ny (ca 4000kr.)

Fandt så denne på ebay?
https://www.ebay.com/itm/Katalysator-KAT-CITROEN-C4-Euro-4-ANBAUSATZ-vorn-OBD/183031601902?epid=516676384&hash=item2a9d889aee:g:fugAAOSwjrFb3H9p:rk:2:pf:0

Er den noget værd tror i? Dumt sted og spare?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny katalysator fra Ebay?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   25. jan 2019 jeg har selv købt en kat fra ebæ men det var en bosal tør ikke købe de mærker jeg ikke kender

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #4   25. jan 2019 ja forstår jeg godt der har du jo også chancen for at aflevere den igen og biltema er jo et udemærket firma men de sælger nu også meget tivoli kram problemet med ebæ er at du ved sgu aldrig hvad for noget de sender til dig og skide besværligt at levere tlbage

  • #6   25. jan 2019 Biltema har ikke en til min bil, kun noget univsal..

    Der skal være en euro 4 til min..

    Nu er jeg selv udlært mekaniker, dog 10år siden og har ikke arbejdet så meget med biler siden..

    Men ret mig da hvis jeg husker forkert, mener bare det er en meget godt tegn på død kat, hvis sonden efter katten ikke ligger stort set stille i volten..


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   25. jan 2019 ja men det har så ikke løst dit problem med bilen bare givet dg besvær

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #10   25. jan 2019 den ville jeg vælge frem for den anden du linkede til

  • #11   26. jan 2019 Autodoc har en Walker og Bosal. Jeg ville nok vælge en af dem.

  • #12   26. jan 2019 I tomgang skal den svinge. Det hedder closed loop... smiley

    Hvorfor får du ikke en 4 gas tester på den, så du rent faktisk kan konstatere om den virker eller ej?


  • #13   26. jan 2019 Få den dog testet inden du gætter i blinde og skifter dele. Jeg hader personligt ebay. 99% af det er no-name crap, med standard billeder, men jeg ved at nogen gør en kunst i at bruge ebay og spare mange dele på kopi ting fra kina der bare virker.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #14   26. jan 2019 13 amazon er sgu værre har forsøgt at slette min konto det er simpelt hen så kompliceret at jeg har opgivet og må bestille et nyt kort meldte mg på en streaming tjeneste med en m gratis skidesmart når man ikke kan slette sin konto

  • #15   26. jan 2019 https://www.ebay.com/itm/TYPE-APPROVED-CATALYTIC-CONVERTER-WITH-FITTING-KIT-AUDI-A4-B5-8D-1-8-1995-01/3719

    Jeg har lige købt denne fra ATP tyskland og sat den på. Jeg synes kvaliteten virker ok. Det er vildt billigt når man tænker på at det er forrør-flexrør og kat samlet til denne pris. Jeg gav nu kun 650,- + 150 fragt for en mdr. siden for lige dette produkt.
    Jeg kan se andre er glade for Bosal, det er jeg ikke pga. de ruster, så derfor er jeg lidt ligeglad med hvad de hedder.
    Mvh. Gert


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #16   26. jan 2019 15 de ruster da allesammen

  • #17   26. jan 2019 Hvad er jeres erfaring egentlig med sider som hovwdiaudi, og diverse andre webshops med billige reservedele? Jeg står i den triste situation at jeg skal have skiver og klodser hele vejen rundt, samt kalibere. Hele lortet er dødt efter bilen har holdt stille et års tid. Man kan så sige kalibere nærmede sig snart 100k så det var på tide. Kan sagtens bare købe det hele gennem en kammerats au2parts konto. Har altid enten købt OEM, Au2parts eller FTZ, men der er jo en del penge at spare. Men samtidig gider jeg heller ikke ende med noget lort der skal skiftes om et år igen.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #18   26. jan 2019 jeg har købt på bildeleshop det tager lidt tid inden det kommer 1 uge tl 14 dage og sørg for at bestille efter oe nr så du er sikker på at få det rigtige

  • #19   26. jan 2019
    #16
    15 de ruster da allesammen
    Ja så derfor går jeg ikke så meget op i hvad de hedder.

    #17 Jeg har flere gange købt hos ATP og det er ofte til halv pris af hvad de koster hos thanse osv. Det er lidt fjollet at man bestiller bremser i tyskland for at spare penge og så opdage at bremseskiverne er produceret i Holsterbro.
    Mvh. Gert


  • #20   26. jan 2019 Min erfaring er køb en orginal, hvis du vil vil holde bilen i mange år!

  • #22   27. jan 2019 Dele skal åbenbart ned over grænsen for at falde voldsomt i pris.

Kommentér på:
Ny katalysator fra Ebay?

Annonce