{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Katalysator fra eBay {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal bruge en ny katalysator til en bil. Jeg kan se at de kan fås til væsentlig billigere priser på eBay, i UK. Kan man stole på at ens bil faktisk kan gå gennem syn med sådan en? (Her tænker jeg på forureningsmåling)
Nogen af jer der har erfaringer med dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katalysator fra eBay
  • #1   21. feb 2018 Det burde ikke være et problem. Men igen, det kommer jo an på hvilken en du køber smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   21. feb 2018 jeg købte en på ebay og intet problem det var en bosal jeg ville gå efter mærke vare der er stadig en hel del at spare

  • #3   21. feb 2018 Købte en fra eBay.co.uk til min 206gti. Kan ikke huske mærket, men de lavede katalysatorer til alt muligt i Europa. Gik igennem syn uden problemer og den kostede knap 1000kr incl forsendelse.

  • #4   21. feb 2018 Jeg har lige været igennem den samme overvejelse og blev kraftigt frarådet at købe en billig katalysator fra Ebay....!!
    Link til min tråd:)
    https://www.bilgalleri.dk/forum/teknik/1403238-udstoedning_toyota_avensis_


  • #5   21. feb 2018 Hvem er det som stærkt fraråder dig det ? Så længe den er godkendt til dk så det da bare og købe

  • #6   21. feb 2018 Man kender der ikke coatingens kvalitet ved en uoriginal. Køber man en walker eller bosal skulle der ikke være noget problem. Men et no name til billig penge kan der ikke være meget platin i. Samme gælder nå vi få uoriginale Partikel filtre ind til rens. Selve filtret er af en billig komposit og katalysatoren er ofte mindre og af meget dårligere kvalitet. Hvis det bare er syn her nu så lav alle de små tricks og se om det hjælper er katten død så undersøg hvad den koster i dk evt opsnuse part nummeret og søg.
    Har selv købt med fint resultat fra ATP-Autoteil.de. Dog ikke kat


  • #7   21. feb 2018 #5
    Følg mit link i #4 så får du svar på dit spørgsmål.


  • #8   21. feb 2018 Myggen. Nu har jeg læst tråden igennem du linker til. Det eneste du fandt ud af var jo at din bil, med en brugt kat købt ved hugger, kunne synes. Du testede ikke selv en af dem fra eBay. Der var ingen af dem der frarådede dig at købe én over eBay som selv havde erfaringer med at syne en bil med billig kat. Så jeg synes ikke rigtig man kan bruge din tråd til så meget. I denne tråd er der indtil videre to der har købt over eBay og fået deres biler synet.. men tak for feedback

  • #9   21. feb 2018 ACE. Det handler da helt om øjnene der ser og hvordan man vil forstå tingene, for så vidt jeg kan se er der to i min tråd som har erfaringer med uoriginal katalysator og der var flere som frarådede det. Der var sågar en som påstår hans erfaring er at uoriginale kun holder 1 - 2 år og derfor vil blive et problem ved syn, hvilket du jo netop spørger ind til i dit spørgsmål...!!

    Men fred være med det, det er jo helt dit valg smiley Nu har du i hvert fald mit besyv og så kan du jo veje tingene op mod hinanden smiley


  • #10   22. feb 2018 Jeg har købt nogle magnaflow 200 cellers sports katalysatorer gennem ebay.co.uk.
    Der var intet problem til syn. Jeg gav ca. 800-900kr pr stk inklusiv fragt.
    Yderligere er de lavet i rustfrit stål



Kommentér på:
Katalysator fra eBay

Annonce