{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dinitrol eller Suvo
  • #1   3. feb 2019 Jeg vil tro, at arbejdets udførsel er vigtigere end, om det er suvo eller dinitrol. Jeg har i øvrigt oplevet dårligt udført arbejde både hos Suvo og Dinitrol. Begge i Køge, langt fra Fyn smiley

• #2   4. feb 2019 Der er ikke den store forskel på produkterne, så de har en afgørende betydning.
    Det er vigtigere med hvem der gør det og at de gør det ordentligt.

Jeg har brugt KT Antirust i Fredericia på en bil og Byens Bilpleje på en anden.
    To forskellige produkter. Ikke den store forskel.

• #3   4. feb 2019 Dem der udfører et godt stykke arbejde, vil nok anbefale dig at finde et andet tidspunkt på året at få den sprøjtet på.

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 50
    #4   4. feb 2019 Spørg om de kun damp- / højtryksrenser, eller om de også bruger en spartel til at fjerne snavs og gammel rustbeskyttelse, der kan give hulrum under den nye rustbeskyttelse.

Det er også vigtigt hvor længe de lader bilen tørre på varmeristen FØR de lægger rustbeskyttelsen på

De allerbedste hilsener

• #5   4. feb 2019 Fyns Undervognscenter i Odense kan anbefales smiley De er medlem af Teknologisk Instituts stikprøvekontrolordning og har 0 fejl i de sidste 9 år. De bruger Tectyl nu.

Tidspunktet på året for sprøjtning er ligegyldigt.

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 50
    #6   4. feb 2019 Jeg har altid kørt min bil til undervognscentre, der reklamerede med tjek hos Teknologisk Institut - Jeg har tilmeldt min bil, skrevet beskeder og talt i telefon med Teknologisk Institut, men ALDRIG set en bil blive tjekket smiley

Det har i DEN grad nedsat min tillid til denne type kontrol - fordi min bil er blevet kritiseret for rustlommer EFTER regelmæssig undervognsbehandling - altid hos værksteder, der reklamerer med ovennævnte kontrol...

De allerbedste hilsener

Kommentér på:
Dinitrol eller Suvo

Annonce