{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plus og minus ved kia carnival 2.9 crdi 144hk 2006
  • #1   15. mar 2019 Det absolute eneste positive ved sådan en er at der er god plads i den, og at den forhåbentligt er meget billig.

    Uhyggelig dårlig bil. Dyr at reparere på, besværlig at arbejde på. Rusten og prisen på reparationer har heldigvis fjernet størstedelen fra gaden.


  • #2   15. mar 2019 Den farligste bil og køre galt i, den krøller fuldstændig sammen..
    Rust rust og rust.
    Tørstig motor.
    Hyppige små fejl, el og mekanisk.
    Den er fra kia's spæde start, så en rigtig møgspand.
    Dyr afgift.
    Med andre ord. Lad vær..
    Eneste plus.. Plads.

    Edit..jesper kom først,,men vi er enige kan jeg se


  • #3   15. mar 2019 Nok en af de dårligste brugte biler du kan vælge, ved model skiftet i 2006/2007 blev de lidt bedre, men stadigvæk ikke anbefalings værdige.

  • #4   15. mar 2019 Jeg har en fra 07, men jeg har været glad for den. Perfekt familie bil. Min har dog intet rust andet end fra stenslag.
    Men da mit kørselsbehov har ændret sig og børnene er blevet større, har jeg købt ny bil.

    Men mine minusser er brændstofforbrug 8-9 i byen og 12 på motorvej. Men bilen vejer også 2,1 tons og 185 hk. Så deraf høj vægtafgift. Men det skræmte ikke mig.

    Reparationer er nu ikke meget dyrere, end de andre biler jeg har haft.


  • #5   15. mar 2019 Den værste motor der snart er lavet. Generelt en forfærdelig bil. Men som værksted er vi glade for de kunder der har valgt sådan en. smiley

  • #6   16. mar 2019 Er det ikke dem der kan smide balanceaksler? Plus Rust rust rust.

Kommentér på:
Plus og minus ved kia carnival 2.9 crdi 144hk 2006

Annonce