{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

købt bil i tyskland/ så lease den selv i dk? {{forumTopicSubject}}

Hej

Tænker på at købe en bil i tyskland ,så lave en leasing aftale på den i par år inde man har skaffet pengene at betale afgift osv

hvad syns i om det og hvilken leasing firma kan i anbefale? hvis nogen har gjort det så i gerne skrive , tak

god påske..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købt bil i tyskland/ så lease den selv i dk?
  • #2   18. apr 2019 Det er flexleasing du snakker om buraz.

    Kan anbefale Formula leasing.
    Og ja, hvis du laver en leasing aftaler i de antal mdr du ønsker, og dagen inden kontrakten udløbe, kan du vælge at købe bilen fri for den rest værdig i aftaler, eller betale den fulde ret afgift, hvis du vælger at betale den fulde reg afgift, bliver den mdr ydelse du har betalt hver mdr, trukket fra det fulde afgift du skal betale.


  • #3   18. apr 2019 okay bruaz , så hvis jeg vælger at betale hele lort reg afgift efter de 3 år leasing, så blir det trukket tilbage i 3 år måndelig beløb, sådan jeg har forstået det eller?

  • #4   18. apr 2019 #1

    Så vidt jeg ved så får man aldrig fradrag ved betaling af registreringsafgift selvom bilen har været flexleaset

    Om du så har haft den flexleaset i 10 år, så er det den fulde afgift du skal betale når den skal på normale plader


  • #5   18. apr 2019 rene.. okay, det er 1 ang leasing osv, men mange mine venner har det og de har selv købt bilen i tyskalnd og de betaler ikke mere end 3500 kr om måned, ville høre lidt herinde og få noget f vide osv, men skal også snakke med mine vennerom det hvad og hvordan , for de har sku luxus biler til små penge..

    eksp

    min far har ny passat fra 2017 og har betaler 3700 kr om måned(købt i dk i vejle vw forhandler)

    min ven køre mercedes Cls 350 4matic 2016 årg og gir 3500 kr om måned(købt selv i tyskland)

    derfor jeg spørger om det


  • #7   18. apr 2019 Sæt 1 gangs ydelsen højt, og rest værdien usædvanligt højt

    Så får du en lav månedlig ydelse på papiret smiley

    Du får så lov og betale i dyre domme når bilen ikke kan sælges for det forventede smiley


  • #10   18. apr 2019 Din fars Passat er sikkert også med en længere løbetid. En længere løbetid vil jo betyde flere måneder og dele første gangs ydelsen ud på og derved lavere pris pr måned set over hele perioden

    Her er en cls, den koster i leasing 125.000 kr for 12 mdr. Dertil ejerafgift, forsikring, service og vedligehold. Så der skal en stærk økonomi til og holde sådan en kørende.

    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/cls350/30-bluetec-sb-aut/4220111

    Efter du har betalt de 125.000 kr skal du smide 205.000 kr for bilen og så betale fuld afgift

    Så mener som udgangspunkt at bilen skal falde mere end 125.000 kr om året før der er ide i det


  • #11   18. apr 2019 Okay. Ja men tak til de forskellige svar jeg fik..

    Næste uge må jeg kig nemmere på det.



  • #12   18. apr 2019 René passat er ik på leasing men lån i bank på 5.år.

    Jeg gav bare en sammenligning på hvad man køre for de 3500 kr om måned..


  • #13   18. apr 2019 Hvis du tror, det er en gylden løsning til at få en luksusbil til små penge, så står du til at blive slemt skuffet. Det er i NOGLE tilfælde en lille smule billigere end at købe, men ikke vildt meget. Og i rigtigt mange tilfælde kan det også bedre svare sig at købe.

    Jeg fik tilbud på min A6, da jeg hentede den. Det var alt for dyrt.


  • #14   18. apr 2019 Ja de koster det samme om måneden

    Men du skal også lige smide 80.000 kr på bordet når du henter bilen.

    Så efter 12 mdr kan du lease den igen, så er den månedlige ydelse oftest lidt lavere, og første gangs ydelsen måske kun 70.000 kr

    Som udgangspunkt så snakker vi 125.000 kr for og lease en bil til 600.000 kr i 12 mdr. Om 4 år har du betalt 600.000 kr i leasing og har intet tilbage. Havde du afdraget de 600.000 kr havde du trods alt en 8 år gammel cls der var betalt ud smiley

    Og hvorfor vil du selv finde en bil i Tyskland, find et troværdigt leasingfirma også ellers bare få dem til at finde den rigtige bil. Så slipper du også for først og selv hente og købe en bil, og efterfølgende skulle sælge den til leasingselskabet som måske ikke vil give det du gav for bilen i første omgang.

    Ved flexleasing må du ikke eje bilen, det er selskabets ejendom. Så husk hvis de går konkurs hentes bilen og du står uden bil smiley


  • #15   18. apr 2019 Ja okay tak for info alle Sammen

  • Inger S
    Inger S Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 12 Svar: 3
    #16   1. maj 2019 Følger lige med i den her smiley

Kommentér på:
købt bil i tyskland/ så lease den selv i dk?

Annonce