Folks stemmer??? {{forumTopicSubject}}
Lige et spørgsmål her fra, som jeg håber der er nogen der kan svare på, som har været her lidt længere jeg har...
Synes/tror at når man stemmer på en tilfældig bil og måske ikke lige giver den den flotteste stemme, så vender ejeren af den bil man har stemt på tilbage og stemmer præcis det samme på ens egen bil eller mindre... Er det hævn - "nu har du givet min bil 4, så skal du heller ikk have mere selv" eller er det rent faktisk deres rigtige mening om ens bil???
Det er vel ikke lige til at svare på, men hvis det ikke er deres rigtige mening så kan man jo ligeså godt lade vær med at stemme på nogen, i frygt for at få ligeså dårlige stemmer igen???
Er her mere konkurrence stemning på bilgalleri.dk end der er den gode fredelige interesse for biler???
/ChriSSeR og den lille røde Lucifer.... :o)
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 95
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 5
Men hvad tror du??? Man syns da aldrig at ens bil er mindre værd end andres??? Eller hva...
sep 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 8 Emner: 72 Svar: 891
Det er jo bare en stemme ifølge mandens egen måde at bedømme...
jul 2004
Men alligevel synes jeg der forkommer nogle stemmer tilbage, som virker lidt mere hævn agtige... Spørg jo også kun her om andre har kommentare til det... :o)
jul 2004
sep 2003
sep 2003
Det er der ikke rigtig noget at gøre ved.. Det er bare mega træls når man render ind i sådan en gut!
jul 2004
jul 2004
Folks stemmer???