{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Folks stemmer??? {{forumTopicSubject}}

Lige et spørgsmål her fra, som jeg håber der er nogen der kan svare på, som har været her lidt længere jeg har...

Synes/tror at når man stemmer på en tilfældig bil og måske ikke lige giver den den flotteste stemme, så vender ejeren af den bil man har stemt på tilbage og stemmer præcis det samme på ens egen bil eller mindre... Er det hævn - "nu har du givet min bil 4, så skal du heller ikk have mere selv" eller er det rent faktisk deres rigtige mening om ens bil???

Det er vel ikke lige til at svare på, men hvis det ikke er deres rigtige mening så kan man jo ligeså godt lade vær med at stemme på nogen, i frygt for at få ligeså dårlige stemmer igen???

Er her mere konkurrence stemning på bilgalleri.dk end der er den gode fredelige interesse for biler???

/ChriSSeR og den lille røde Lucifer.... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folks stemmer???
  • #1   10. jul 2004 Karakteren 4 er der også meget rimlig for din bil synes du ikke.

• #2   10. jul 2004 Mark> det var bare et eksempel... det kan ligeså godt være lavere karaktere der er snakke om...

Men hvad tror du??? Man syns da aldrig at ens bil er mindre værd end andres??? Eller hva...

• #3   10. jul 2004 jeg ved ihvertfald, at hvis nogen giver standard karakteren (middel) til en bil som er gejlet... og vedkommende selv har en standard vogn, så er det da meget rimelig at man så stemmer i forhold til den karakter han har givet den stylede... hvis du forstår?

Det er jo bare en stemme ifølge mandens egen måde at bedømme...

• #4   10. jul 2004 Ja rigtigt...

Men alligevel synes jeg der forkommer nogle stemmer tilbage, som virker lidt mere hævn agtige... Spørg jo også kun her om andre har kommentare til det... :o)

• #5   10. jul 2004 Michael> Sådan tror jeg de fleste stemmer... Forstil dig at du jo har den pæne bil... Og stemmer på en der har en bil som nok er noget under din bils kvalitet... du vælger at give ham feks 3... Hvorefter han giver dig 3 tilbage eller mindre... Det er her jeg snakker om, om det er hævn eller hvad det går ud på???

• #6   10. jul 2004 Præcis det jeg også mener gennem min forklaring... Det er jo bare at give karakter udfra hans eget karakter-system...

• #7   10. jul 2004 Der vil jo altid være nogle der tager en karakter som en fornærmelse fordi de mener at deres Et og Alt er mere værd.. Men sådan er det jo...

Det er der ikke rigtig noget at gøre ved.. Det er bare mega træls når man render ind i sådan en gut!

• #8   10. jul 2004 Men de er derude et sted... hehe... så måske skulle man bare lade vær med at stemme, for at undgå at finde frem til dem??? det er jo lidt trist...

• #9   10. jul 2004 Det var da kedeligt det skal være sådan... men okay... fint nok at høre, at det kan være min bil faktisk ikke er grim, selv om jeg får en lav stemme*G*

Kommentér på:
Folks stemmer???

Annonce