BT Bilsalg {{forumTopicSubject}}
Ha ha.. hold kæft mand. Nogen der så tv2 her i aftes, med indslaget om "Danmarks værste bilforhandler" ifølge FDM. Hold kæft mand.. magen til svindler skal man sku lede længe efter, amen ffs!
Så sagde de han var gået konkurs en gang, der hed han BT bilsalg.. eller sådan noget. Så startede han en brugtbilforhandler op igen SAMME sted, men nu hedder det "Danmarks billigste". Det konfronterede tv2 ham så med og han sagde, at når man har så mange biler, der er så billige og få fejlsalg, som man taber penge på, så skal det jo gå sådan.
Efter min mening skulle sådan en mand altså ikke have lov til at køre sådan noget.
Nogle der har haft dårlige/positive oplevelser med ham?
apr 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 29
jul 2003
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
sep 2003
Følger: 44 Følgere: 51 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 1.431
Jeg må siger jeg holder lidt med ham..
Folk har lov til at tænke lidt selv når man køber bil. fx. ham der havde købt en med stjerne til 70k den var så råden at man skulle være blind for ikk at se det var noget lort..
Og så var der ham der troede han købte en bil som nysynet som så ikk var det... Det kan man jo så selv undersøge....
Et godt råd.
Stol ikk på nogen, så bliver man ikk overrasket
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Nogle folk er sku noget naive og tror at de kan leve af KØBELOVEN
jun 2004
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 13 Emner: 357 Svar: 2.233
Hans far er rig...
Og jo han er den vildeste svindler...!
Han solgte engang en bil til en hvor 15min efter kunden havde kørt fra ham faldt motoren faktisk..!
Ophængene var rådnet...
Han sagde han var ligeglad... det var i bladet "motor"...
Lad vær med at købe fra ham!!!
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
feb 2004
Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
Han er et svin, men en god forretningsmand det er han jo siden folk bliver ved med at købe der..
dec 2002
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 91 Svar: 5.892
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 200
Han skulle ikke have lov til at drive forretning fremover.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Jeg har selv købt vores "tøs" hos ham, hvilket heller ikke har været nogen succes.
Der var intet at se på bilen (indvendigt/udvendigt) og hun kørte som hun skulle. MEN, så da jeg samme dag (3 gang) kørte på motorvejen, flækkede topstykket. Vi fortalte det til Benjamin Glatnakke, og fik dem overtalt til at gøre noget ved det, der bliver sat et andet på, men samme dag jeg skulle køre den hjem, røg olieslangen (ml motorblok og bundkar), hvilket viste sig, at det var fordi fjolset til mekanikeren ikek havde skruet den ordentligt fast. Jeg ringede til Glatnakken, og fik at vide de nok skulle komme derud (var på en tankst.) Efter der var gået mere end en time, tog jeg affære, og skruede selv den slange fast (hvor svært kan det være) og kontrollerede olien, inden jeg kørte videre. For anden gang på motorvejen flækker hun topstykket.
Vi gjorde til sidst krav på at få vores penge igen, men det mente de ikke vi havde ret til, hvilket jeg hurtigt kunne forklare ham at vi havde (Har gået på handelsskole) Men Glatnakke ville ikke retunere pengene. Vi fik så sat den over på andet værksted, for at se på den. Jeg havde ikke mod til at smide endnu et topstykke på, så det endte med vi fik fat i en anden motor.. Vi har hende (som I kan se) stadig idag, og nu er det kun slidtage der er på tale, når noget skal skiftes. Hun kører upåklageligt.
Men når det er "sagt" vil jeg fraråde enhver levende sjæl fra at handle bil hos Benjamin Glatnakke, Jeg gjorde det kun, fordi jeg på daværende tidspunkt ikke anede noget om fjolset, eftersom jeg er blevet importeret fra nordjylland, men vil idag ikke have noget med fjolset at gøre. Men har da lidt tanker om at gøre ham til et "abstrakt kunstværk".. Såsom 'Totally twisted car-dealer'.
Fortsat god aften =o)
jul 2004
Følger: 1 Svar: 1
dec 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
http://www.bilzonen.dk/brugt-bil/1821772/#.UtGZU7RLm_5
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
nov 2009
Morten Spiegelhauer fra Operation X besøgte ham og fik den besked, hvorefter han gik ud og og fortalte kameraet at han ville gå ind igen og konfrontere den anden som var tilstede i lokalet, han indrømmede så at han var Benjamin Thorsen.
Han lå vidst på Køge Landevej dengang.
Hvor er han henne i verden i dag?
okt 2016
Følger: 1 Svar: 1
Ca 6 mdr bliver jeg kontaktet af en der har købt min "gamle" bil
Den er købt som "komisions salg" med mig som sælger ????
BT Bilhandel "købte" den i bytte, for den jeg købte hos ham...
Han er nu meldt for bedrageri og dukomentfalsk
nov 2009
Heidi:
Hvordan gik det med den bil du købte ved ham?
BT Bilsalg