{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.713 visninger | Oprettet:

BT Bilsalg {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om der er nogle herinde der har kigget på det meget omdiskuterede firma's hjemmeside. Men jeg så lige på Kanal København en reklame for noget der hedder www.danmarks-billigste-biler.dk og deres side er den samme som BT's og de har tilfældigvis osse 3 afdelinger på Sjælland. Det var bare en lille advarsel til potentielle bilkøbere. ps BT Bilsalg's hjemmeside er www.bt-bilsalg.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BT Bilsalg
  • #2   16. aug 2004 det var også i fjernsynet en dag... samme fusker, samme lort.

• #3   16. aug 2004 syntes at Benjamin Thorsen skulle have tæsk, bare fordi han har skiftet navn på sin forretning.

• #4   16. aug 2004 Der var en del i fjernsynet om ham her for et par uger siden... damn en svindler..

• #7   16. aug 2004 B.S. Det første du skriver, det har vist ikke særligt meget med en Driftgarnti at gøre. Det det sørger for er en drift på hans konto. Håber fand.. ikke der er nogen der er så dumme at de betaler for det.

• #8   16. aug 2004 Det er på tv2 nu..... (22:04)

• #9   16. aug 2004 Kender en der har arbejdet derude, han siger at når de skal syne en bil, har de komplette "synssæt" indeholdende nye bremseskiver/klodser/slanger samt alle mulige andre sæt.
    Når så at bilen er synet, får den det gamle monteret igen... De gør det vist ikke med alle, men det er da trods alt tankevækkende...

Cab til salg, skriv til michaelfantomet@hotmail.com

• #10   16. aug 2004 fusker man

• #11   16. aug 2004 Torben K: jeg så desværre ikke det indlæg på TV2, men jeg håber da snart at det offentlige siger til ham at det der bilhandel skal han bare holde nallerne fra ellers skærer de nos..... af ham. Det burde fan... ikke være muligt at drive forretning på den måde.

• #12   16. aug 2004 B.S & Mikkel: Jeg kan kun gi jer ret, det er osse fedt at læse den feedback der er på mit indlæg, jeg har aldrig været ude BT, har kun hørt lort om dem. Villle bare advare mod dem, da jeg så deres reklame, og prøvede at kigge på danmark's billigstes side, og syntes den lignede lidt for meget den BT's.

• #13   16. aug 2004 Har selv købt en 92 Honda Accord med revnet forude(det har mange af hans biler) Skriftede forruden og den revnede sjovt nok efter 1 måned præcis samme sted. Det siger mig at bilen er blevet skæv og derfor belaster ruden på det punkt hvor den revner BT bilfusk er det værst lort i dk. det skete for ca. 2-3 år siden. Tror mange af bilerne er forsikrings biler dvs biler der tidligere har været stjålet. På min var fx begge indvendige dørhåndtag smadret. sikkert tyvende der skulle væk i en fart

Kommentér på:
BT Bilsalg

Annonce