{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandremsskift Seat
  • #1   20. jan 2007 jeg fik min tandrem kilerem og opstrammerhjul skiftet til 1500 smiley

• #2   20. jan 2007 Ring hellere til Seat.. Ikke sjovt at få forkerte data mht. tandremsskifte.. smiley Mig bekendt er der ændret på intervallet.. Så det er forskelligt hvornår de skal skiftes..

• #3   20. jan 2007 er ret sikker på det først er ved 120 på den ser.. Men det kan snyde.. nogen gange bliver jeg selv i tvivl når jeg laver det, for nogen skal ha ved 90 og andre ikke... det afhænger af motornr osv. Men du burde kunne se det i servicebogen - under servicearbejde for hver 90.000 og 120.000.. Husk også at få skiftet din vandpumpe sammen med remmen!

-Nick

• #4   20. jan 2007 mener der hver 90 tusinde eller hvert 3 år..

nick k - hvorfor skifte vandpumbe?

• #5   20. jan 2007 iso hvor henne?

• #6   20. jan 2007 Nej, det er 4. år..

Fordi vandpumpen trækkes af tandremmen på din bil, derfor skifter man den når man nu er inde ved remmen.

1. Der er plast møllehjul på pumpen, som har tendens til at blive løst på akslen = ingen vandcirkulation.

2. hvis dit leje i pumpen bliver meget defekt, så løsnes remmen og den kan hoppe tænder eller simpelhen ryge helt af = smadret topstykke og ventiler og i værdste fald også stempler..

En pumpe koster ca 1000 kr + arb.løn. så det er billigt sluppet! hehe

bare et godt råd

• #7   20. jan 2007 ps. nu snakkede jeg kun om hans leon.. Der er andre motortyper hvor pumpen ikke trækkes af remmen.. så skal den self ikke skiftes før den er defekt!

• Scorpio A
    Scorpio A Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 104
    #8   20. jan 2007 Jeg har kigget en ekstra gang i servicehæftet og der står at modeller med pumpedyse skal ha skiftet for hver 90000 men min er vel ikke med pumpedyse eller tager jeg fejl?

Kommentér på:
Tandremsskift Seat

Annonce