{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Tilmeldt:
15. feb 2013
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39

Mercedes A-Class Sedan {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe ny bil, jeg har prøvekørt den nye Mercedes A-Klasse Sedan, og hold nu kæft hvor er den fed. Interiøret er bare så langt foran alle øvrige konkurenter på det punkt, komforten er en klasse for sig, og det føles generelt som om man kører i en kæmpe flyder..
Jeg sidder og skal regne lidt på udgifterne, i den forbindelse fortæller et familiemedlem at man lige skal huske at reparationer/reservedele på mercedes er meget dyrere end øvrige bilmærker.
Er der noget om det, og i så fald hvor meget dyrere skal jeg forvente det vil være at få lavet reparationer, skiftet slidstagedele m.m. end på øvrige mærker som Opel, Peugeot m.m.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes A-Class Sedan
  • #1   25. aug 2019 Nu skriver du ikke noget om hvor gammel vognen er?
    Men gætter på det er en helt ny du tænker på ud fra det du skriver, så de første 4 år sku der da helst intet være, så kommer jo osse an på hvor længe du vil ha den?


  • #2   25. aug 2019 Altså Mercedes holder. Og det stadig langt billigere end f.eks. Audi. Mercedes er gerne dyrt i indkøb men billig i rep.

  • #4   25. aug 2019 Mercedes er ikke dyre i dele, faktisk når jeg slår dem op på de forskellige reservedels sider, så er de billigere. Har selv en E klasse fra 2014 - bremser koster næsten ingen ting. Har lige fået original bakkamera hjem til den, 1700 kr.

    Havde en accord før, den var dyre i dele.


  • #5   26. aug 2019 for omkring 10 år siden var jeg forbi Mercedes i Herlev for at hente nogle reservedele og ham der blev betjent før mig kom ind på en forskærm han havde købt uoriginalt og som passede helt ad H til så han måtte lave nye huller for at montere den. Da han spurgte ind til hvad Mercedes skulle have for den så var deres pris 70-80 under den uoriginale.
    Han fik pris på 2-3 andre pladedele og nogle bremsedele og på nær 1 del var Mercedes lige lidt billigere end de uorginale dele.
    om det stadig er sådan ved jeg ikke


  • #6   26. aug 2019 Nogle mercedes værksteder kører fastpris på deres service. så der bliver du næppet overrasket. Husk bare at få det lavet altid ved mercedes. Så har du 24H med oveni smiley

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39
    #7   26. aug 2019 Der er selvfølgelig tale om en ny A-Klasse. Mister man garantien hvis man ikke får den lavet på et autoriseret værksted? Min nuværende vil har jeg altid fået lavet hos en et lille lokalt autoværksted ved siden af min arbejdsplads da jeg kunne aflevere den og hente den igen efter arbejde uden at skulle have lånebil. Det har aldrig givet problemer, og de har kunne lave alt. Jeg går ud fra at det er noget billigere end hos en autoriseret forhandler, men er der ellers nogen fordel i at få den lavet autoriseret?

    Det lyder som om folk ikke mener at mercedes er dyrere at reparere på?


Kommentér på:
Mercedes A-Class Sedan

Annonce