{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

mitsubishi pajero... ny bil {{forumTopicSubject}}

den gamle er ved og kigge på ny bil og faldt over en 2,8 tdi mitsubishi pajero på gule plader... hvordan er de er det noget der dur.. det er en 98 og har gået 91000... nu er det bar om det er noget der dur motor mæssig osv. eller om det bare er noget være skrammel der kan holde på værksted hele tiden... var oppe under den og kigge og den så rigtig pæn ud... er der nogle specielle steder man skal kigge efter rust??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mitsubishi pajero... ny bil
  • #1   28. jan 2007 Min svigerfar har haft to pajeroer - en benzin og en diesel. Var MEGET glad for begge smiley

• #2   28. jan 2007 Jeg har ikke selv haft sådan en pajero, men en af mine venner har en...Jeg kan kun sige det der har været med hans....
    Rust i bagdøren i bunden, de fleste har lidt problemer der, spec. i højre side hvor hængslerne er.
    Motorer er der ikke noget med. De har dog en tendens til at lække olie, et stæd nede på siden af blokken. Ved ikke lige hvor det er men den ene af min kammis havde lidt der.
    Kik godt på køler slangerne de kan mørne, min kammis kørte over 300000 km og var fra 97. Sidste år kon der nye slanger på, der var stortset ikke en der var tæt.
    Lyt godt til turboen, hvis bilen er blevet kørt uden kærlighed kan den være voldtaget. Det var lidt problemer med de gamle 2.5 td.....

• #3   28. jan 2007 ehm.. kan ik huske omd et er pajero eller l200 der har jordens dårligste venderadius.. husk at tjek det og se om du kan leve med det.... er nok den gamle l200..

Kommentér på:
mitsubishi pajero... ny bil

Annonce