705 visninger
|
Oprettet:
mitsubishi pajero... ny bil {{forumTopicSubject}}
den gamle er ved og kigge på ny bil og faldt over en 2,8 tdi mitsubishi pajero på gule plader... hvordan er de er det noget der dur.. det er en 98 og har gået 91000... nu er det bar om det er noget der dur motor mæssig osv. eller om det bare er noget være skrammel der kan holde på værksted hele tiden... var oppe under den og kigge og den så rigtig pæn ud... er der nogle specielle steder man skal kigge efter rust??
nov 2003
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 145 Svar: 1.720
jun 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 71
Rust i bagdøren i bunden, de fleste har lidt problemer der, spec. i højre side hvor hængslerne er.
Motorer er der ikke noget med. De har dog en tendens til at lække olie, et stæd nede på siden af blokken. Ved ikke lige hvor det er men den ene af min kammis havde lidt der.
Kik godt på køler slangerne de kan mørne, min kammis kørte over 300000 km og var fra 97. Sidste år kon der nye slanger på, der var stortset ikke en der var tæt.
Lyt godt til turboen, hvis bilen er blevet kørt uden kærlighed kan den være voldtaget. Det var lidt problemer med de gamle 2.5 td.....
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
mitsubishi pajero... ny bil