{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjek af service?
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.870
    #1   17. sep 2019 Det er jo bare oliefilter og olie. Nyt luftfilter og pollenfilter. Evt nye viskerblade her inden vinter, og så ellers tjekke bremser og dæk. Hvis den har tandrem, så tjek om den står for skud.

  • #2   17. sep 2019 #1 det var også det jeg tænkte jeg ville men kunne godt være der skulle noget bestemt. er lidt noob til biler stadig

  • #3   17. sep 2019 Det jeg plejer at tjekke når jeg laver service på mine biler. er jeg tjekker bærearm og styretøjet for slør. Og så tjekker jeg alle fjedrer støddæmper bøsninger er ok. plus tjekker bremseskiver og klodser er i orden og de ikke hænger. Så udskifter jeg motorolie oliefilter. Og ved stort service udskifter jeg luftfilter pollenfilter diesel filter.og også olie i gearkassen og bremsevæske og selvfølig også olie og filter der,men det er ved hver 60.000 km. smøre bremser op hvert halve år så det ikke altid det passer når den skal have service. da jeg laver de små service hver 10.000 km, og dæk/luft og lys tjekker jeg sådan set næsten hver uge så de bliver udskiftet når de slidt/sprunget. lige som jeg udskifter tandrem kit og multirem når de har kørt de km de skal. Da de tit heller ikke passer med service tid.

Kommentér på:
Tjek af service?

Annonce