{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Vurdering af Daewoo Lanos {{forumTopicSubject}}

Inden der er nogen af jer der ikke kan tåle at Daewoo og Chervolet "spiller lidt sammen" går fuldstændig amok og i selvsving, så træk lige vejret dybt ned i maven =)

Fakta er, at jeg har forelsket mig i det fedeste bodykit til en Lanos.. Men jeg aner ikke en skid om Daewoo. Jeg har brugt søgefunktionen lidt, og kan se at alle der har haft et konstruktivt spørgsmål om Daewoo, er de blevet svinet så meget til, at der aldrig rigtigt kom et brugbart svar ud af det.

Jeg er godt klar over at det er en billig bil, og at man derfor ikke kan forvente sig en luksus cruiser.. men helt ærligt, er det meget værre end andre billige biler?? Er der evt. nogen der har nogle erfaringer med en Lanos, eller bare Daewoo generelt??

På forhånd Tak =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af Daewoo Lanos
  • #1   1. feb 2007 Nede i vores synshal var jeg nede med en Lanos og der sagde han at Deawoo utroligt nok var dem der rustede mindst af alle biler og motor mæssigt er det opel, så der skulle ikke være noget problem i en Deawoo, så længe vi ikke snakker en gammel Nexia, som er meget lig en gammel Kadett

• #2   1. feb 2007 Er nok en fin nok bil. Den er jo sydkoreansk som Kia og Hyundai. Så der er som du siger ikke mere luxus over dem. Og nok meget plastik osv.

<b>AJay

• #3   1. feb 2007 (Alle biler=almindelige personbiler og ikke luksus slæder...)

• #4   1. feb 2007 AJay: Ja Hyundai er jo kendt for at være uttæte og rustne også hehe...og KIA er dårlig i crash test, så hellere Daewoo, de nye Chevrolet'er er dælme også nogle fine biler

• #5   1. feb 2007 Det er en 1,5 fra 99.. så helt gammel er den ikke =)

• #6   1. feb 2007 Sandie du skal da næsten have en Lanos GT den er sku sjov...

• #7   1. feb 2007 den har 110hk mener jeg der er, det er okay i sådan en lille 3-dørs

• #8   1. feb 2007 Problemet er bare at bodykittet kun passer på en 1,5 det er noget med bredden og tågelygterne.. desværre smiley

• #9   1. feb 2007 en 1,5 har ca 90 Hk, så det er okay til mig.. vil ikke køre galt med 240 km/t i en plastik bil =)

• #10   1. feb 2007 tror nok at det skal passe på GT'eren også det er samme bil...men ja okay, den er jogså en smule dyere i forsikring jo

• #11   1. feb 2007 *host*! Jamen godmorgen til jer folkens..

hvaaa Benjamin L.. "Ja Hyundai er jo kendt for at være uttæte og rustne også hehe..." - ?
    Arbejder nu godt nok ved en Hyundai forhandler og selv har jeg haft min coupe i snart 4 år.
    Du kan måske hentyde til accent modellen fra 97 som der var rustmæssige problemer med ja, ellers har jeg ikke personligt set det endnu, heller ikke på min coupe fra 99 smiley Så skulle du ikke lige tænke over din generalisering evt? smiley

Ajay min dreng smiley inden du bekymre dig om luksus burde du evt prøvekører et par af dem? F.eks. forstår jeg ikke den nye Sonata er foretrukket af forretningsmænd i samme klasse som audi og vw? Det er nok bare prisen tror du ikke? smiley koncentere dig nu om at komme af med den passat først smiley smid lidt "luksus gear" ind i den så kan det være den sælger hurtigere hehe

Forsat god morgen folkens smiley

Mvh Chris

• #12   1. feb 2007 Btw for at vende tilbage til hva jeg egentlig ville sige.. Sandie, kæresten kan vel tilpasse det kit over på GT modellen? Han har da lavet sværer ting end det? smiley
    Han ville da endda have kigget på mit skørtesæt til coupe'en, og tro mig det havde været en værre opgave!

Men held og lykke med det. Det er svært at slippe ideen når man først bliver forelsket i en bil og et skørtesæt.. så SKAL det bare laves smiley Fandt jeg hvert fald ud af..

Mvh Chris

• #13   1. feb 2007 man skal jo osse gører sig klar at værdi tabet stadig er enormt på de biler der !! Hyundai kia osv er jo kun et par gamle,, ja så koster de ingenting

• #14   1. feb 2007 henning V
    Ja det er rigtigt. Det er vist sådan generelt på bilmærker der sælger mange almindelig personbiler? smiley
    Tucson modellen jeg har taber ikke betydeligt kan jeg se på bilbasen udfra hvad jeg gav for den. Og min coupe jeg købte med reklame på kan jeg faktisk få 5000kr mere for den dag idag 4år efter og med 50.000km mere på klokken smiley så jeg er tilfreds endnu hehe

Mvh Chris

• #15   1. feb 2007 Christian undskyld hvis jeg fornærmede dig, bare hvad de sagde i synshallen, at hvis man tog en 10 år gammel hyundai så er den i dårligere stand rustmæssigt end de fleste andre, tror altså at de ved hvad de snakker om derfor jeg siger det og siger ikke at du ikke har forstand på det, men eftersom du er sælger så laver du jo ikke rust på dem, eller?..ellers flot coupé du har

Kommentér på:
Vurdering af Daewoo Lanos

Annonce