{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 208 årgang
  • #1   26. okt 2019 Deres benzin motore er røv og selleri.
    HDi skal man havde fat i en 2015 100hk den koster intet i ejerafgift sammenlignet med efterfølgende årgange

• #2   26. okt 2019 Jeg kørte over 100.000 i en 208 1,0 benzin. Ikke verdens hurtigste men den er ok til bykørsel. Den brugte meget olie så jeg fik skiftet motor. Men det var på garanti. Udstødningsophængene knækkede hele tiden. Ellers var der ikke andet end service

• #3   26. okt 2019 Benzinerne er ringe, 1,2 thp kører dog ok smiley men tag en diesel de er skudsikre, 5 trins gearkassen kan synge og rasle i tomgang, men ikke noget der genere mig og ikke noget man høre hvis radioen er tændt smiley 6 trinsgearkassen er meget bedre men det er ikke fordi 5 trinsgearkassen går i stykker, 6 trins føles bare mere lækker dog er den lavere gearet = højere brændstof forbrug og højere ejerafgift smiley

Køb en allure eller tilsvarende kampagne topmodel, pris forskellen er ret lille og du får meget mere komfort udstyr for pengene smiley

• #4   29. okt 2019 Jeg har været ude og prøve en 208 1,6 bluehdi idag.
    Jeg synes bare det virker mærkeligt der ikke er et 6 gear, men kun 5. hvad er så årsagen til at man laver en med 6 gear der er lavere gearet ?

Nå, men den kørte sådan set ganske okay. Jeg oplevede kun raslen fra højtaler beklædningen. Jeg mangler også et armlæn men ellers synes jeg faktisk det var en fin bil, trods størrelsen.

• #5   31. okt 2019 Armlæn kan eftermonteres, Peugeot har en dyr men mange anbefaler den fra wish som ikke skal bores ind smiley
    Kan bedre lide 6 trinsgearkassen men ja det er fjollet den ikke er højere gearet, jeg føler jeg mangler et sjette gear i min når jeg kommer på motorvejen...

Kommentér på:
Peugeot 208 årgang

Annonce