{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

MetteLarsen
MetteLarsen
Tilmeldt:
14. jul 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Leasing hjælp - nissan pris forskel {{forumTopicSubject}}

Håber virkelig nogle kan hjælpe mig.

Vi bestilte i sommers leasing af en QASHQAI N-connecta med propilot og da vi skal have med automatgear er der lang ventetid og vi skulle så have den idag.

Vi kan pludselig ikke få den idag, da der åbenbart er nogle problemer med noget EU registrering, men indtil det er løst engang i næste uge, så har vi lånt en U/B.

Nå men til spørgsmålet, forhandleren forslår vi leaser igennem Alm. Brand i stedet for oprindeligt Santander. Han siger det er billigere end den aftale vi har skrevet under på og jeg siger jeg lige vil tænke over det til mandag, da jeg er i tvivl om vi skal have 20 eller 25.000 km. i aftalen.

Da jeg så kommer hjem, går jeg på Alm. brands hjemmeside for at udregne ydelsen med flere km. Jeg kan så ikke finde N-connecta på deres side, men Tekna versionen (som er inkl. propilot) og er modellen større en Connecta og med mere udstyr og her ser jeg så, at Tekna'en billigere end det tilbud jeg har fået fra forhandleren på N-connectaen i månedlig ydelse (samme udbetaling)

Hvad skal jeg gøre og hvad kan jeg gøre?
Tænker at skrive til forhandleren, men har jeg overhovedet nogle rettigheder? Kan jeg forvente en lavere pris eller sige jeg hellere vil have Tekna'en så? Kan jeg sige, at jeg så ikke vil have den på trods af jeg har skrevet under? Hvad ville I gøre? Synes det er en jungle og ved slet ikke hvem jeg skal snakke med om det her... please nogle som kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing hjælp - nissan pris forskel
  • #1   15. nov 2019 Hvorfor ved du ik hvem du skal snakke med?
    Forhør dig dog hos det firma du har valgt at lave kontrakt hos... det er dem der ska kunne besvare din tvivl...
    Får du ikke et brugbart svar...Bliv medlem af fdm...De er ikke “uafhængige “ da de har deres eget leasing .. men de plejer at være “upartiske “


  • #2   16. nov 2019 Har du lavet beregningen på tekna modellen på samme motor, farve, ekstraudstyr, dækaftale, forsikring og alt hvad der ellers skal tage stilling til??

    Hvad er priserne henholdsvis på den bil du får leveret, og den tekna du kan bestille

    jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre, du har jo som du selv siger skrevet under på en aftale. Tror ikke du får forhandleren til at lige lave den bil om du har ventet mange måneder på til en tekna model i stedet og uden ekstra omkostninger for dig


  • MetteLarsen
    MetteLarsen Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   18. nov 2019 Tekna modellen er 150 kr. billigere per måned i leasing (med fuldstændig samme aftale og antal km.) som N-Connecta.

    ØMen du har nok ret, at der ikke er noget at gøre. Det er bare så trælst.. smiley Men tusind tak for svar smiley


Kommentér på:
Leasing hjælp - nissan pris forskel

Annonce