{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Dennis P
Dennis P
Tilmeldt:
28. nov 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Mercedes e220 2.2 bluetec edition E {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg søger nogen der har erfaring med mercedes og den type jeg kigger på er som overskriften siger en Mercedes e220 2.2 bluetec edition E. Det er en 2015 udgave og har ikke kørt mere end 90000. Service er ok og den er nysynet. med 9 trins automatgearkasse.

Jeg vil gerne høre om der er noget man skal spørge ind til som man ved kan være galt med den årgang bil?

Der skal betales afgift og moms af den, så er der nogle fælder jeg skal undgå at falde i.

Hvad skal jeg regne med at afsætte til denne type mercedes i service og vedligehold om måneden/året.

Har altid kørt opel, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt.
Kører i dag i en opel vectra 2008 hvor der er godt med plads i til mig og familien.

Hvad vil en fornuftig pris efter jeres erfaring for sådan en bil være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes e220 2.2 bluetec edition E
  • #1   28. nov 2019 jeg købte min e200 fra 14 til 185.000
    det er så en gammel taxa. og den skulle synes og have lavet service.
    men jeg kan selv lave det, og har arbejdet med Mercedes i flere år.
    den faceliftede e klasse er generelt en god bil, de har ikke ret mange fejl.
    min e200 har samme motor som den du kigger på, jeg fik skiftede kæde på kulance ved 300.000 km af Mercedes (de har hjernedød god kulance hvis service er overholdt)
    jeg er hvertfald glad for min nu har jeg haft den i 25000 km, og har kun skulle skifte en o ring til klima kondensoren


  • Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   28. nov 2019 Tak for hjælpen Mikkel.
    Med afgift og moms (åndssvage afgiftsregler i DK) så løber den op i 375000.Det vil jeg ski ikke betale for den. Så jeg leder videre.
    Men meget positivt at der ikke er de store skavanker med bil typen.


  • #3   28. nov 2019 der er mange der har set dig gal på den motor der. men den har været fremme siden 2008. og mange fejl har de fået væk. jeg synes hvertfal ikke der er mange fejl med dem, jeg var ikke bange for at købe en der havde gået 300.000

  • Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   1. dec 2019 Ok, det giver mig jo en bredere vifte af årgange. Men tænker ikke jeg skal vælge en efter 2013. I øvrigt så går det noget langsomt med at sende en besked til min mail om at der er kommet et nyt indlæg i min tråd. Det tager kun 3 dage... smiley

Kommentér på:
Mercedes e220 2.2 bluetec edition E

Annonce