{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Bmw e39 523i - 528i topstykke/indsugning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står med et muligvis skadet topstykke på min e39 523i. Jeg går dog med tanken om at købe dele fra en e39 528i og der ved tage topstykket fra den og sætte over? Dette skulle der da ikke stå noget i vejen for så vidt jeg ved men så kommer jeg til om det ville kunne betale sig for mig og tage indsugning med og sætte på. Ville dette gavne mig? smiley


Kommentarer på:  Bmw e39 523i - 528i topstykke/indsugning
  • #1   11. jan 2020 Nej det burde ikke gavne dig hvis det er effekt du søger. Der skal du have fat i M50 swapkittet for at komme op i ydelse.

  • #2   11. jan 2020 jep det var lidt mere hk jeg var ude efter
    Der er slet intet jeg kan tage fra den for at få mere ud af min egen - det er en komplet motor dog uden styring og så skulle den efter sigende ikke går helt godt på et cylinder eller havde jeg lavet et swap?
    Ville det kunne betale sig for mig og lave det swap med m50 kittet i forhold til hvad det koster? smiley





  • #3   12. jan 2020 Hvis top stykket er gået, så havde jeg smidt ny motor i, istedet for, så kan du også smide en 2,8er i med det samme, så vidt jeg husker kan den også køres med motorstyringen fra 2,3eren..

  • #4   12. jan 2020 Ja du mener hvis den er revnet? Det burde da vel ikke være så slemt og skifte den toppakning hvis det selvfølgelig bare er det

    Er det noget du har erfaret at det vil samarbejde altså bare bare plug and play ved og smide den 2,8eren i?


  • #5   12. jan 2020 Kevin gad heller ikke med toppakning smiley hehe.. Alt efter hvad man finder en motor til selvfølgelig..

    Jeg forhørte mig rundt omkring den gang jeg selv kiggede på det, men gik selv fra m52b20 til m52b25 uden at skifte motor styring


  • #6   12. jan 2020 Når okay jamen jeg ved sku ikke :).. tror bare jeg prøver og skifte den toppakning fordi jeg syntes ikke jeg kan finde nogle motor til ordenligt penge i hvertfald og hvis jeg alligevel skulle til og skifte motor så ville jeg jo gå noget højere end de 2,8 men dette er ikke en mulighed da den skal synes først smiley

Kommentér på:
Bmw e39 523i - 528i topstykke/indsugning

Annonce