{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Lupo
  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33
    #2   31. jan 2020 Jeg tænker mest på gearkasse, der er ikke meget godt at læse om den

  • #3   31. jan 2020 Køb, kør og tag tingene som de kommer..

  • #6   31. jan 2020 som der bliver sagt at købe en der er nysynet,er ikke ens betydning med den ikke kan gå i stykker dagen efter. en syns mand kan ikke se om gearkassen,er ved at knække en gear gafle.eller om et hjul lejer vælger at gå til få dage efter. Men igen du har da fået svar på alt i dit forrige oplæg. Så vil du vil have en lupo så køb en det kun dig kan bestemme det. Og om du er heldig at den køre 2 år uden fejl kommer vel an på hver heldig du er. Men du vil vel skiftet olie hver 10.000 km og smøre bremser op ca hver halve år. plus få den grundjusteret gangstillen der til råder jeg så hvert 10.000 km på dem,selv om bogen siger hvert 30.000 km. det gør de skifter bedre/bløder gear og holder længere i gearkassen. Og ang det med gearkassen. Så skrev jeg også det var nummer et at finde en der næsten lige hade fået renoveret gearkassen. og samtidig hade fået ny kobling.

  • #7   31. jan 2020 Du kan være heldig....
    Den køre langt på litteren (hvis der er tale om 1.2TDI 3L) MEN er det en 3L så kan den hurtig blive en dyr fornøjelse i rep. og problemer.
    Hvis du selv er ½ ekspert i at rode med biler så ser jeg ingen problem i det, men er du ikke det så hold dig fra en 3L


  • #9   31. jan 2020 Havde købt noget andet og nyere.

  • #14   31. jan 2020 Ja hjelmen trykker nok smiley

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 306
    #15   31. jan 2020 Han har lært af bitter erfaring at man skal bruge hjelm

  • #18   31. jan 2020 Claus G. i en tråd om man skal købe en lupo eller ej syntes du så selv at din første kommentar er en hjælp for TS ?
    "VW =WC. Det er faktum, død ved kølle." mon ikke du kunne være mere informativ? tænker hvis du har haft dårlige oplevelser med Vag / lupo så kunne du jo skrive hvad du havde oplevet og hvorfor du syntes det er noget lort.


  • #20   31. jan 2020 Tænkte det nok, man bliver da heller aldrig overrasket længere smiley

  • rex c
    rex c Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 130
    #21   2. feb 2020 En ca 20 år gammel bil vil altid være et sats ..
    hvis servicehistorikken er ok og din mavefornemmelse er der så køb lortet

    Husk Bare at de fleste 3L'er er uden servo og tunge som et ondt år selvom det er en lille madkasse


Kommentér på:
VW Lupo

Annonce