{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wash World
  • #1   10. feb 2020 Har nu brugt wash World en del gange efterhånden og syntes ikke deres billige vask er dårligere end de konkurrende vaskehallers billige vaske

  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #2   10. feb 2020 Mine biler ryger også bare i maskinen i washworld. Synes faktisk den vasker helt fint og så betaler jeg gerne lidt for nemheden, så man slipper for at hive dankortet frem hver gang.

    De ridser selvfølgelig lidt, men synes ikke de er værre end andre vaskehaller. smiley


  • #3   10. feb 2020 Jeg har prøvet flere af deres vaskehaller, og fælles for dem alle er at de tørre elendigt..

  • #4   10. feb 2020 De er fuldt ud på højde med andre vaskehaller, hvis du spørger mig. Jeg bruger dem jævnligt. Det er selvfølgelig ikke lige så godt som en manuel vask hjemme i indkørslen, men jeg er fint tilfreds.

    Synes især at den nye i Tilst i Aarhus V er god.


  • #5   10. feb 2020 De er ganske fine, guldvasken er den jeg har smiley De tørre dog ikke helt tør, men det er der sku ingen vaskehaller der gør
    Der er børster inden i hallen hvor man manuelt kan vaske fælge og insekter osv, før man kommer ind i selve hallen der har nummerplade scanner smiley


  • #6   11. feb 2020 De er nok på samme nieveu som alle andre..
    Jeg vasker dog altid min i hånden, med en mikrofiber svamp og massere af vand, skal ikke have min bil igennem en ridsemaskine !


  • #7   11. feb 2020 Vasker der jævnligt, men har ellers aldrig før brugt vaskehaller, men for kr 69 pr måned, da gider jeg ikke selv rode med det.

  • Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #8   11. feb 2020 Jeg har også 69,- om måneden-abonnementet , og elsker det.
    Dejligt nemt og svinebilligt - og jeg er meget beroliget af at der er folk med væsentligt dyrere biler end min C1'er fra 2013, der også bruger vaskehallen lige før mig smiley


  • #9   11. feb 2020 Jeg bruger dem også, og kun den billigste til 69 kr. Det kan ikke betale sig at købe de dyre vaske - det bliver bilen ikke renere af. Er fint tilfreds, vasker lige så godt som alle andre maskiner.
    https://fdm.dk/alt-om-biler/bilen-hverdagen/vedligeholdelse/gode-raad-om-bilvask


  • #10   11. feb 2020 #9 du mener ikke man får noget ud af polering, undervognsskyl, skyllevoks osv?

  • #11   11. feb 2020 #10, nej. Voks fedter bare dine ruder, det har intet med polering at gøre, og kommer ikke ind i krogene, hvor der virkelig er behov.
    Undervognsskyl kan i værste tilfælde skade undervognsbehandlingen, og bunden bliver alligevel ikke ordentlig ren. Brug vandslange, den kan også sprøjte i skærmkasser og panelkanter. Spar pengene og tag den billigste vask. Sørg for at vaske dørfalser, dørkanter og hjulkapsler/fælge inden vask, for det kan vaskehallen ikke klare optimalt, ja, den kan jo naturligvis slet ikke vaske dine dørfalser.

    Se link fra FDM.


  • #13   11. feb 2020 super. jeg spurgte faktisk af uvidenhed, da jeg altid tager de billigste vaske til mine biler.

  • #14   11. feb 2020 Jeg bruger deres hal i Herlev, og jeg er fint tilfreds. Vaskeridser kan ikke undgås, men har aldrig oplevet noget alvorligt. Synes tværtimod at deres vaskehaller bruger rigeligt med vand i modsætning til mange andre. Burde ridse mindre, men det er nok bare indbildning. Der kan være en del ventetid, men i Herlev er de ved at udvide til 4 haller, så det problem er nok snart løst.

    Jeg har abonnement til 129. Jeg burde egentlig bare betale enkeltvask for jeg vasker kun 1-2 gange om måneden.



  • #15   11. feb 2020 Jeg havde tidligere det helt store abbonnement og vaskede bil 1-2 gange i ugen ved Wash World. Havde aldrig problemer med at den ikke var tør, den var ihvertfald ikke mere våd efter vask end i de andre vaskehaller etc. Og vasken var bare spot on

  • #16   11. feb 2020 Bilen bliver ikke mere ren af at vælge en dyr vask ...

  • #17   12. feb 2020 Jeg har set en identisk bil til min egen samme alder, bare i sort. Den var kørt i vaskehal, fyldt med runde vaskeridser. Min egen har nogle få, men på ingen måder i nærheden af ligeså slemt! Bare til info, til alle jer der er så glade for jeres biler.

  • #18   12. feb 2020 Hvis man bor på landet og har noget mudder siddende på bilen, så kan det ikke undgås at det vil give ridser når man vasker direkte på mudderet, hjemme ville man jo skylle det af først,med rigelige mængder gratis landbrugsvand, men sådan er det ikke her, der ryger bilen jo igennem vasken på 3.5 minut, det kan aldrig være supergodt.


  • #19   12. feb 2020 Derfor er det vigtigt at forbehandle, altså vaske/skylle det værste af først ??

  • #20   12. feb 2020 Ikke nemt hvis der holder 6-7 biler og der kun er 3 spande, har min egen børste, men tror da fremover jeg vil tage min egen spand med, rager jo ikke vidt.

  • #21   12. feb 2020 Spandene bliver vel ledige, når de kører ind i vaskehallen ...

  • #22   12. feb 2020 Jo, men det er rart at være i god tid, så fremover er det med egen spand.

  • Jimmi L
    Jimmi L Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 6
    #23   25. feb 2020 Jeg har kun gode erfaringer med den. Jeg har kørt min bil derind de seneste fem måneder, og det har kun været en god ting. Ingen ridser og det er dejligt at man ikke skal hive et kort frem eller tænke på, om bilen virkelig behøver en vask mere.

  • #24   25. feb 2020 Hang fast derinde forrige søndag morgen kl 6.00, havde været ude og spille billard, børsten stoppede på bagklappen, porten bag ved lukkede op, men ikke porten ind til tørring og jeg havde ikke mobil med i byen, så jeg måtte over på den anden side af gaden og låne en mobil ved en Macdonald ansat, så gik det, men aldrig bilvask uden mobil igen da.

Kommentér på:
Wash World

Annonce