{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Vaskehal/ wash world {{forumTopicSubject}}

Hej forum.

Skulle til at have et abonnement hos wash world, men den fortæller mig at min nrplade allerede eksitere i deres system, og kan derfor ikke oprette et abonnement på den nr plade.

Jeg købte bilen brugt, og tidligere ejer har måske haft et abonnement. Nogle der ved hvad man gør i sådan en situation


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaskehal/ wash world
  • #1   30. jul 2022 Send en mail til dem. Havde os lidt problemer dengang jeg havde dem. Men inden du tegner et abonnement hos dem så læs lige deres kontrakt godt igennem. For de dækker intet som i intet af skader på din bil hvor OK dækker fælge osv bare ikke spoilers osv hvilket er fair nok.

    Deres maskine i Brøndby fik ridset hele min bagkofanger men de dækkede intet da det er på eget ansvar.


  • #2   30. jul 2022 Synes også deres vask og især Tørring er rigtig dårlig.

  • #3   30. jul 2022 I den situation du beskriver der - der vasker du bare din bil et andet sted

    Jeg har endnu ikke hørt om nogen som er tilfredse med Wash World og jeg skal aldrig selv bruge dem


  • #4   30. jul 2022 Hvis der står at du allerede har et abonnement på det nrplade så vasker du bare bilen løs og den forrige ejer stadig betaler abonnementet for dig.. smiley

  • #5   30. jul 2022 Vask løs!

  • #6   30. jul 2022 De vasker ok, jeg kunne ikke selv gøre det bedre til prisen kr 69 pr måned.

  • #7   31. jul 2022 Allan: nu er der jo også dyrere aBB. Jeg havde det dyreste, og alligevel fik jeg tilbudt mange tilvalg hver gang , og igen Tørring var meget dårlig, og vaskehal var sprit ny

  • #8   31. jul 2022 Hvis du er bare en lille smule glad for din bil, så lader du være med at vaske i deres elendige vaskehaller..
    Jeg fik ridser flere gange da jeg havde abb. hos dem.. Og de er ligeglade, og undersøger ikke engang hvorfor bilen bliver ridset, så andre måske kunne slippe..
    Og deres tørring er så elendig, at man alligevel ender med at stå og bruge 10-15 min. på at tørre den af bagefter, så går ideen lidt af det nemme ved bilvask..
    Tørringen er INTET værd.. De kunne ligeså godt spare den helt væk.. ??
    Virkelig elendige vaskehaller.. De får 0 stjerner herfra.??


  • #9   31. jul 2022 #8 derfor bruger jeg kun q8. Deres vaskehal har for nylig ridset min hækspoiler (original) de har dækket den og fået lakeret på deres regning. Så ingen brok herfra smiley

  • #10   31. jul 2022 Jeg fik revet min bagrude visker helt af inkl arm, det sagde de var normalt. Så spurgte om man skulle tage alle viskerarne og døre af, inden vask.
    Jeg brugte nok 100kr extra på Tørring, og havde det dyreste aBB. Alligevel var der masser af tilvalg, som jeg ikk mener der skal være, når man har taget det bedste man kan.
    Skiftet til ok, som jeg er glad for.


  • #11   31. jul 2022 Jeg bor på landet, min bil er støvet eller mudret 12 minutter efter den er vasket, alt efter årstid, så jeg vasker bare for at holde det lidt nede, sort er sgu ikke lige den fedeste farve på landet.
    Og regner det udenfor kører jeg bare uden tørring, spild af tid.


Kommentér på:
Vaskehal/ wash world

Annonce