{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vogntog C/E
  • #1   21. apr 2020 når man kører hænger med drejeskammel.. så skal man sgu have tungen lige i munden.. de vil.meget gerne dreje så snart man bakker.. en kærre er langt nemmere at køre med.. den holder kursen ret nemt. en sættevogn den er heller ikke så tosset at køre med.. dog findes der fabrikanter der ikke har styr på hvordan hjulene skal løftes når man kører uden læs.. hvilket gør de kan være meget stive at bakke med.

• #2   21. apr 2020 at bakke om hjørne med forvogn hænger, er det sværeste.
    har man først taget på det er nemt.

jeg har CE, men havde dælme svært ved og bakke om hjørne.
    men fik kortet

• #3   21. apr 2020 Hvis du mener du er verdensmester i at kører med trailer?
    Så glem det.
    Det er intet i forhold til at kører med hænger.
    Nogen har det, og nogen har det ikke.
    Men bare kom igang, hvis vi andre ku bestå kan du også ; )

• #4   22. apr 2020 Som de andre siger, øvelse gør mester. Der var engang en fantastisk violin spiller der var fremragende til at spille violin. Da han døde, studerede man hans lemmer, for der måtte være noget specielt ved hans hænder siden han kunne spille så godt, det man fandt, var nedslidte led og svær gigt forårsaget af at manden havde øvet sig 12 til 14 timer hver dag igennem mange mange år.

• #5   22. apr 2020 Som de andre siger: Bakke med anhænger med drejeskammel. Det er underligt for 99% af dem som kommer til at køre med C/E kort ender med at køre sættevogn som er 1 mio x nemmere at bakke med.

At bakke med kærre er lissom at bakke med alm trailer til personvogn.

Problemet med drejeskammel er, at man skal gøre det hele modsat af, hvad man gør med en alm trailer. Da man har det ekstra "led" mellem køretøjerne skal man lissom vende det hele på hovedet.

• #6   22. apr 2020 Tusinde tak for jeres svar og berolige mig mere, men de timer man får på skolen er de nok til at man kan nå at lære alt der? Bestod i først gang til køreprøven?

• #7   22. apr 2020 Bestod første gang, men det er uden betydning, tager an på hvilken kørelærer man har. Det som man har besværligheder med øver man selvfølgelig, man skal jo ikke lære at køre på ny, bare end anden måde at køre på. Til min køreprøve blev jeg spurgt hvordan jeg synes det var gået, der var jeg ærlig, så ved han at man har forstået reglerne, der var f.eks en cyklist der havde kørt meget hurtigt, og et lyssignal der havde skiftet til gult, der sad den prøvesagkyndige oppe i forruden smiley
    Har både B BE C CE D DE Og Erhverv B

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #8   22. apr 2020 Bestod første gang, men der jeg skulle bakke med hængeren kom jeg da godt nok til svede som en gal for der var det ved at gå galt og jeg var ved at gå i panik, har så heller ikke kørt med hænger siden bortset fra da jeg var på efteruddannelse hvor vi skulle bakke med to typer modulvogntog

• #9   22. apr 2020 #8
    Skulle også bakke med drejeskammel rundt om hjørne, har ikke prøvet det siden, og det var i 1997 smiley

• #10   23. apr 2020 Tusinde tak for svaret, så der bare med at jeg komme igang

• #12   25. apr 2020 Tak for svaret

Kommentér på:
Vogntog C/E

Annonce