3.537 visninger
|
Oprettet:
Km tal stemmer ikke på synsrapport?? {{forumTopicSubject}}
Hey BG.
Jeg står og skal have solgt min golf 4 men fandt lige ud af at når jeg går ind og kigger på den første synrapport står der bare “kan godkendes efter omsyn” med 92.000km og i den næste står der bare godkendt uden km-tal?
Og den viser så under overblik at der er mistænkelig km-tal efter det syn? Hvad skal det betyde? Og hvem kan jeg kontakte for at finde ud af mere?
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Km snyd detektionen sker pga km tallet er lavere i forhold til et tidligere oplyst km tal
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
jeg har været nød til at skifte, min km og trip tæller i min bil, da der var knækket et tandhjul
så de ikke talte mere.
jeg har godt nok et mekanisk, men det var ikke muligt og spole det frem uden og ødelægge det.
efter det gamle har min bil kørt 350.000km
efter det nye 166.000km
en væsentlig forskel. men ikke nemt og finde et til en 35 år gammel bil som fungere.
så ikke altid det er for og snyde
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
Hvis ellers alle andre syn har fornuftige km-stande, så tror jeg ikke det betyder noget.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 1.665
Det er der vist ikke mange købere af sådan en 5000 Kroners bil, der går op i
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 147
Her er et billede af alle syn så det er lidt nemmere, men ja jeg havde præcis samme tanke om en synsmand der kan have glemt at skrive tallet ind men var ikke sikker på om det kunne lade sig gøre.
Det kan selvfølgelig også være udskift af speedometer men tænker ikke den ville hoppe op på 109.000km til synet efter så?
Det er lidt som om at man bare har tænkt “jeg skrev 92.000km sidst så jeg godkender bare nu da alt er som det skal være” men at man så har glemt at skrive de 92.000km ind igen efter den er blevet godkendt
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 401 Svar: 4.990
jan 2020
Men tak for svar alligevel
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
nogen vil bare finde et eller andet, de mener skal trække prisen ned.
min chef havde en bil til salg en fransk en.
hvor alt i undervognen var lavet,
alt det som plejer og koste en en del.
den havde fået en ny forskærm som ikke matchede helt.
havde lidt brugs spor og ridser.
havde fået skiftet tandrem og alt det og mekanisk helt i orden.
der kom nogen og kiggede på den men de ville heller købe en der var pænere.(ved en anden)
men den skulle så have skiftet tandrem og den hang i bagbroen.
men den var jo meget pænere og se op ??
så engang i mellem fatter man ikke folk.
jan 2020
Men ja lige præcis
Km tal stemmer ikke på synsrapport??