Audi A6 3,0 313 hk - dyr i drift/service/rep ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Har i et par år haft min 2006 A6 2,7 v6 tdi, der nu har rundet 300.000 km. Fantastisk bil og køreglæde alderen taget i betragtning.
Overvejer om der skal ske noget nyt...
Én af mulighederne er at overtage en leasingaftale - fra en bekendt - på en 2012 A6'er med den dejlige 3,0 v6 biturbo med 313 hk. Det er jo en helt fantastisk bil i min optik
Den har kørt 150-160.000 km.
Har selvfølgelig regnet på alle de faste udgifter, fra nuværende bil til et eventuelt skifte, men er meget i tvivl om service, reparationer og reservedele... er dette meget dyrere i denne 313 hk model kontra min gamle 2,7'er?
Håber i kan hjælpe
Mvh. Kasper.
mar 2005
Følger: 39 Følgere: 56 Emner: 48 Svar: 1.650
Det er virkelig en pålidelig og lækker bil
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 114
Har du en idé om de løbende udgifter på sliddele i forhold til en mere standard model som ex min 2,7'er?
Tænker bremser, filtre, hvad der ellers 'normalt' ville komme ved service osv når man nu kører 30.000+ som jeg gør
/Kasper
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 18 Svar: 322
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 114
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 18 Svar: 322
Audi A6 3,0 313 hk - dyr i drift/service/rep ?