{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.389 visninger | Oprettet:

Køb af ambulance til ombygning {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri,

En ven og jeg går med tanken om at ombygge en varevogn til en camper. Vi er klar over at:

1. Det er striks ulovligt at ombygge til en camper på gule plader, så omregistringen bliver nok dyr.
2. Det kan være farligt at lave noget der ligner strukturelle ændringer pga. syn.

Hvis vi ser bort fra disse ting, så har jeg et spørgsmål. Jeg har set at man kan købe brugte ambulancer fra både DK og andre lande i EU.

1. Hvordan er reglerne hvis man vil købe den og bruge til privat brug (givet at man omlakerer den selvfølgelig)?

2. Hvis den købes for fx 50.000kr/m moms hvor meget ville man (ca.) betale i registreringsafgift for hvide plader (og hvad med papegøjeplader?)

3. Ift. syn; hvis man har styr på syn-processen, ville jeg høre nogle tanker om at lave interne ændringer som fx at fjerne "hospitals-indmaden" og sætte nyt indmad som seng og opbevaring ind i stedet for. Jeg ved godt at dette er svært at sige præcist, men hvis man har styr på det, vil jeg gerne høre om der er nogle specifikke regler vedr. sådanne interne ændringer.

4. Ift. omregistring til camper; hvis man har styr på disse regler, vil jeg gerne høre nogle tanker vedr. vores muligheder for dette, og hvorledes det kan betale sig.

Tusind tak!


Kommentarer på:  Køb af ambulance til ombygning
Kommentér på:
Køb af ambulance til ombygning

Annonce