23. okt 2004 Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 995
ekstra rep. for egen regning. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et spørgsmål..
Jeg har e ældre og noget rusten carina, kan ses på min profil.
den blev kaldt til syn for noget tid siden.
og straks vi igang med at lave had vi lige vidste der skulle for at den kunne går igennem
den gik så ikke igennem synet, pga for stor forurening og skævbremsning på 2. aksel
afsted til mekaniker, pris 3.000,-. uden de ringede og fortalte mig problemet og prisen som jeg havde bedt om.
nu har jeg så været til omsyn, den bremser stadig skævt til trods for at jeg på regningen kan se at den skulle være blevet testet..
jeg ringer så til mekanikeren.
han kan så fortælle mig at man har på den årgang nogle problemer med en "dims" der regulere trykket på bremserne som så koster 1600+moms.
og derti vil så komme arbejdsløn..
men jeg mener nu at han bør betale, for jeg har jo sådan set betalt for den repration der skulle få den igennem syn.
jeg kan jo godt se at hvis han skal have 3.000 eller mere igen, så ender jeg i et prisleje for samlet reperationer samt dele jeg selv har monteret, jeg slet ikke ville have betalt hvis jeg havde fået det af vide fra starten..
nogen der ved hvordan loven er på det punkt??!!
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.817
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 995
det skal måske lige siges at bilen max har kørt 75 km. efter han har afleveret den
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.733
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 995
han var stadig skide flink og LANGT fra som jeg frygtede..
han ville have bilen ned og så skulle han nok få lavet det og sørge for at den blev om synet..
som han gav udtryk for på HANS regning..
det er fandme god service.. men skal nok se det før jeg tror det...
ekstra rep. for egen regning.