{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster batteri til Tesla S 85 2015 ?
  • #1   20. jun 2020 0 kr. da der stadig er garanti på bilen smiley

Men ellers har jeg hørt priser på ca. 120.000 kr. inkl. montering. Normalt er det jo ikke nødvendigt at skifte batteri i dem, da der er rigtig mange km i dem.

• #2   20. jun 2020 Der er vel kun garanti, hvis garantibetingelserne er opfyldt smiley Lad os håbe, det er tilfældet, hvis batteriet er helt dødt.
    (kan jo også være, den bare har mistet en del af sin rækkevidde uden egentlig at være i stykker - måske?)

Men ja, en tommelfingerregel er vel, at et batteri i en elbil koster i omegnen af det samme som en ny motor i en (større) bil med forbrændingsmotor.

• #3   20. jun 2020 Langt de fleste gange jeg har set folk spørge til prisen, er det fordi de overvejer at købe en Tesla, og vil vide hvad det vil koste hvis den skal have nyt batteri.

Det er ganske få der har fået skiftet batteri for egen regning. Ihvertfald på en 2015 Model S.

• #4   20. jun 2020 Det tror jeg, du har helt ret i smiley
    Jeg synes også, det er et fair spørgsmål, i øvrigt. Det er for mange et usikkert område at bevæge sig ud på.

• #8   20. jun 2020 Er det 12V batteriet du spørger til eller hovedbatteriet til drivlinien?

Her er varenummeret på hoved batteriet, så kan du selv søge priser 1088790-00-A

profilbillede
  • #9   20. jun 2020 Jeg så nogen på youtube som havde solgt et brugt batteri fra en Tesla, de var ved at lave et projekt med motoren, de fik 13.500$ for det, men husker ikke hvad det var for en model.

• #12   24. jun 2020 Jeg har set en som viste en faktura på et 85 KW/h batteri for et par år siden. Det lød på 80.000 Kr. Gætter på at det var i en sag som ikke kunne dækkes af garantien, f.eks. bilen har stået delvist under vand.

• #13   18. sep 2021 Morten C. Et like var måske ikke helt nok, hehe, men jeg var altså aktiv smiley

Tak T C.

Kommentér på:
Hvad koster batteri til Tesla S 85 2015 ?

Annonce