{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Mardeck N
Mardeck N
Tilmeldt:
1. aug 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Hjælp søges styreenhed til ABS boks vw touran {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger noget hjælp fra nogle kloge hoveder, jeg havde tester på min vw touraan fordi esp lampen lyste, testeren sagde fejl 059b tryksensor elektrisk fejl i strømkreds, jeg fik så skiftet den hydrauliske del uden styreenheden og den siger stadig fejl spørgsmålet lyder så kan man få fat i styreenheden nogle steder til sådan en vw touran 2,0 140 hk 2005?


Kommentarer på:  Hjælp søges styreenhed til ABS boks vw touran
  • #1   30. jul 2020 Har du spurgt hos VW? Ofte er originale reservedele billigere end man tror.

    Men det virker lidt underligt at du skifter den hydrauliske del, når du får en fejlkode der angiver en elektrisk fejl?


  • #2   30. jul 2020 Tryksencoren sidder i styreenheden !
    Der er et firma i Jylland der kan reparere ABS enheder men jeg kan ikke huske hvad firmaet hedder
    Prøv at spørge på VAGforum


  • #3   30. jul 2020 Tror IKKE at ABS enheden kan købes i løsdele
    Bosch ABS blokke kan der IKKE købes elektroniske dele til det ved jeg helt silkert fra mit arbejde


  • #4   30. jul 2020 Der er en del videoer på Youtube hvor de viser hvad man skal gøre, problemet med nogle ABS blokke er at lodningerne på printet bliver skøre og derfor melder bilen fejl.

  • #5   30. jul 2020 Som alle andre elektriske dele fra den tid.. få den reflow’et eller gør det selv .. hjælper selv på styringer til multitronic osv.. men ellers findes der firmAer i alle eu lande... specielt England har nogle gode til det..

  • #6   30. jul 2020 Læs styreenheds nummeret ud på den der sidder i. Ring til en hugger og giv ham nummeret så får du en der passer. Også koder du den bagefter

  • #7   31. jul 2020 Tror helt sikkert ikke at nogen ophuggere vil sælge styreenheden løs og fejlen med trykføleren er en kendt fejl på VW biler.
    Normalt vil de kun sælge komplette enheder.
    Mange vil f.eks. gerne købe styreenheden til servostyringen på Fiat Punto, men ophuggerne vil kun sælge komplet ratstamme med motor og styring


Kommentér på:
Hjælp søges styreenhed til ABS boks vw touran

Annonce