{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilen drypper
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   26. sep 2020 Det er kondens fra ac, det kan virkelig overdrevet så meget vand kan fylde på jorden smiley


  • #2   26. sep 2020 man bør slukke for AC 5~10 minutter før man når frem,
    så fordamper kan når og klimatisier.

    da den fugt der kommer, når den er meget kold og man bare slukker.
    kan før til at der dannes skimmel/mug i fordamperen og det kan lugte noget så forfærdeligt


  • #3   26. sep 2020 Mange tak for det. Så kan jeg være lidt mere rolig ?? jeg husker at slukke den lidt før ankomst ??

  • #4   26. sep 2020 Som Dennis skriver.

    Bare sørg for at vedligeholde A/C med service og få renset fordamperen med en A/C rens smiley


  • #5   26. sep 2020

    profilbillede
  • #6   26. sep 2020 Den plet der på billedet jeg sendte forsvinder ikke rigtig. Den er der stadig selvom vejen er tør nu. Lidt ligesom der har været noget i "Vandet" Den er stoppet med at dryppe.

  • #7   26. sep 2020 Den fik lavet AC service for en måneds tid siden.

  • #8   26. sep 2020 Rasmus, Hvis værkstedet har gjort sit arbejde ordenligt. Vil jeg håbe de har fortalt om problemet hvis der i så fald har været et. Hvis vandet er klart uden ''regnbue'' farve på jorden vil jeg ikke være bekymret.

    Hvis det havde været olie eller kølevæske, havde jorden også set anderledes ud i den her regnvejr. Er vandet på jorden ikke ''rent'' eller ''klart'' ? Ellers prøv at sæt en finger hvor pletten er og prøv at lugt til smiley

    Hvis du er meget nervøs, så prøv at kontrollere olie standen samt ekspantionsbeholderen =)

    Mvh


  • #9   26. sep 2020 Okay. Ja det håber jeg de har. Der var kun 19 gram på ud af de 490 gram den normalt skal have på. Men de sagde at den i Hvert fald ikke var utæt. Men at kondensatorer nok snart ville gå til men det er vel ikke noget med det at gøre. Der er massere olie på og kølervæske ser også fint ud.

    Jeg syns ikke der var nogen lugt i vandet den dryppede og det var ikke fedtet. Hmm jeg må lige holde øje og så huske at slukke AC 10 min inden jeg stiller bilen.

    Jeg takker mange gange for budene ??


  • #10   26. sep 2020 Har haft biler med AC/klima siden 90’erne, de har sgu aldrig lavet en pyt større end et stykke sønderjysk 3 stjernet salami.
    Rent vand på asfalt, det tørrer altså også væk på meget kort tid, eller fryser til is om vinteren.


Kommentér på:
Bilen drypper

Annonce