{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

faisal A
faisal A
Tilmeldt:
21. nov 2020
Emner: 1 Svar: 2

Honda civic 1,5 diesel {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen jeg har fået købt en honda civic 2019 1,5 diesel
da jeg kørte den hjem og startede den derhjemme begyndte motorlampen at lyse. den siger kontroller system nogen der kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda civic 1,5 diesel
  • #1   21. nov 2020 når den er fra 19 af. Så køre du da den bare hen til Honda og får lavet den over garantien/reklamationen. eller køre hen til hvor du købte bilen vis det ved en forhandler. og får dem til at fixet hvad problemer der er.

  • faisal A
    faisal A Tilmeldt:
    nov 2020

    Emner: 1 Svar: 2
    #2   21. nov 2020 Hej Freeway jeg fik talt med forhandleren som jeg købte bilen af han sagde jeg skulle tage den over til Honda værksted da garantien dækker det. Men er bare nervøs lige nu første gang jeg har købt en ny bil og den har kun gået 5000 kilometer og motorlampen begynder at lyse er bare meget nervøs. Tak for dit råd

  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #3   22. nov 2020 Du har gjort det helt rigtige, ved først at spørge forhandleren hvor bilen er købt. Nå de så sender dig videre til en Honda-forhandler med henvisning til de 3 års garanti, så er du fri for problemer bagefter. Prøv først at spørge Honda-forhandleren om du skal køre til dem, eller om de vil hente den. I de 3 års garanti er der også vejhjælp og transport 365/24/7 i hele Europa, du kan se mere her https://www.honda.dk/cars/owners/honda-assistance.html Det er i øvrigt en 1,6 og tillykke med den nye bil, selv om den starter med at forskrække dig med en lysende motorlampe.

  • faisal A
    faisal A Tilmeldt:
    nov 2020

    Emner: 1 Svar: 2
    #4   22. nov 2020 Hej Kim K tusind tak og tak for at sige det med Vejhjælpen det vidste jeg ikke. Håber inderligt det er noget der kan fikses hurtigt er rigtigt glad for bilen ?? god søndag

Kommentér på:
Honda civic 1,5 diesel

Annonce