{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken er bedst brembo eller TRW?
  • #1   19. feb 2021 prisen er fra https://www.mister-auto.dk/
    hvis der er andre gode hjemsider/priser derude, må i lige sige til.....


  • #2   19. feb 2021 tænker det ene sæt stopper bilen lige så godt som det andet.
    Har bestilt masser af TRW igennem tiden. Om det er en døjt bedre end brembo, det ved jeg simpelthen ikke.


  • #3   19. feb 2021 hvad med dine bremseklodser? er de fra samme mærke eller?

  • #4   19. feb 2021 Har det kun fra min mekaniker, men han sige Bosch er at fortrække frem for Brembo.
    Jeg har kørt med Bosch på flere biler og det virker til at være kvalitet.
    https://www.autodoc.dk/bosch/7885063


  • #5   19. feb 2021 Hov den i linket er en 280mm det er jo nok den her du skal have og det er jo lidt sjover at give 185kr./stk. frem for 600+
    https://www.autodoc.dk/bosch/12791369


  • #6   19. feb 2021 #3 klodser og skiver var begge TRW, ja

  • #7   19. feb 2021 bruger også autodoc. de kører vidst samme kvalitetsprodukter som grossisterne, så vidt jeg har fået at vide, men har ingen der bakker min påstand op.
    jeg har brugt dem og det virkede bare, de har dog mange sager hvor man får nogle ødelagte ting og ikke kan få nogle nye osv osv. Men skiver og klodser går næppe så nemt i stykker smiley
    brembo er vel bare blevet anerkendt pga deres reklamer osv på racervogne og fra alle bilspil hvor de mest eksklusive klistermærker til bilen er brembo. tror dog ikke de laver racer kvalitet til vores hversagsbiler, men nok stadig får lidt mønt for navnet. held og lykke


  • #8   19. feb 2021 Mon ikke det er hip som hap på en Kia Rio... køb det billigste

  • #10   19. feb 2021 Jeg havde Brembo på min Chevrolet Cruze. og efter et par tusinde km var de pisse skæve. Fik dem skiftet på garantien, og det samme skete igen. Så blev jeg træt af det lort og smed de billigste skiver på som autodoc har, og de har holdt langt over 30000km uden problemer.

    Så jeg er færdig med at købe Brembo OEM skiver.


  • #11   19. feb 2021 Konen vil helst ha Brembo på hendes s-max, den har nu kørt knap 80000km uden nogen former for problemer.
    Det er de coatet skiver den får.
    TRW er også et anderkendt mærke og jeg mener det er org monteret på flere franske biler.
    Jeg foretrækker at bruge samme mærke skiver og klodser men der er intet i vejen med at blande mærkerne.


  • #12   19. feb 2021 TRW er god kvalitet. Nogle originale toyota bremsedele står der TRW på.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #13   19. feb 2021 Brembo har flere forskellige serier, og dem man køber til normale penge er ikke bedre eller værre end alt andet. Hvis de koster mere end trw, så tag trw (Flere mærker bruger TRW OE) Så de laver helt fine ting.



  • #14   19. feb 2021 #13
    Lige præcis. Derfor jeg skrev OEM Brembo. Hvis det er opgraderede bremser, så ville jeg ikke tøve med at gå efter Brembo, men ikke som standard efter mine tidligere erfaringer.


  • #15   19. feb 2021 Jeg har prøvet mange mærker. Nu ATE dog sportskiver.. Dem er jeg rigtig glad for

  • #16   19. feb 2021 Ebay.de der koster det max 500 til sådan en bil

  • #17   20. feb 2021 Køre brembo og vil ha det igen. Aldrig problemer,
    Brembo har jo een økonomi serie og een lidt dyrere serie.



  • #18   23. feb 2021 Tror sgu det er svært at sige noget generalt om et mærke. Mange laver både noget godt og skidt. Min Toyota havde ATE skiver og klodser fra ny, nogle rigtig lorteskiver. De bagerste blev skiftet efter 45000 km hvor de nærmest smuldrede væk på bremsefladen. De forreste holdt så godt nok 100000 km hvor de fik nye klodser efter 50000 km, men så aldrig rigtig fine ud på bremsefladerne. Da jeg skiftede klodser foran og det hele bag under brugte jeg brembo klodser. Det gør jeg ikke mere, de smuldrer på kanterne så bremsefladen bliver smallere og smallere. Nu har jeg stadig ATE skiver foran fordi jeg fandt et sæt på en totalskadet bil som lige havde fået nyt på (anden model med større skiver som jeg gerne ville bygge på) De er fine nok og ser fine ud på bremseflader. Mine bagerste skiver og klodser både for og bag er Ferrodo. Ser ud til det holder, og deres hel coatede skiver holder fint her om vinteren uden at ruste,

  • #19   23. feb 2021 Ferodo har altid lavet fine klodser, de var standard på Opel engang.

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 296
    #20   23. feb 2021 TRW bruges på nogle Mercedeser dem ville jeg vælge hvis det var mig, skal lige forøvrigt sige at skiver skal køres til før de holder, de er nemlig ikke hærdede fra fabrik, gør du det forkert holder de ikke længe.

  • #21   24. feb 2021 Så længe vi taler ganske almindelig skiver så ville jeg vælge Bosch til 185kr stykket hvorfor give 500-600kr for noget der højest sandsynligt ikke er bedre.
    Har selv set det samme rå gods blive brugt til flere mærker skiver eneste forskel var kasserne de skulle pakke i, Vil man gerne snydes så bliver man det også smiley


  • #22   3. mar 2021 mange tak for alle svar, jeg valgte brembo til Kia Rio

    Til de nye læser, hvis jeg ikke skriver tilbage på denne tråd, er det fordi det holder, og kan anbefales.

    Kørsel mønster på ca. 10k om året.


Kommentér på:
hvilken er bedst brembo eller TRW?

Annonce