{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmeldt bil - syn?
  • #2   3. apr 2021 Den skal synes nu før du kan hente plader til den.

  • #3   3. apr 2021 Tak, tænkte det nok smiley

  • #4   3. apr 2021 #1 # 2 Hvornår er de regler lavet om ?
    Periodesyn vil normalt gælde i 2 år og bilen må dog højest stå uden plader i et år, det er der da ikke gået endnu ??


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #7   3. apr 2021 Du henter bare plader til den, der er kun gået 7 mdr uden plader. Så du kan sagtens hente plader og så skal den bare til syn til november.

  • #8   3. apr 2021 #Sajmon: Hvad er det nu du mener om "folk" der bare kommenterer uden at vide hvad de snakker om?? smiley

  • #9   3. apr 2021 #8 - Nu viser jeg dig lige hvad internettet fortalte mig. Det ses på billedet jeg har vedhæftet.

    Jeg kan også linke til hvor det står.

    https://www.applusbilsyn.dk/motorkontor/nye-nummerplader

    En kilde som de fleste herinde, nok ville kalde "troværdig".

    Jeg var ikke selv sikker på svaret - derfor søgte jeg på forskellige ting for at få det afklaret, og det der er det mest præcise svar jeg kunne finde.

    Hvis du har et andet svar, så tror jeg der er flere som vil være dig taknemmelig, hvis du kunne vise os det.

    Så værsgo, sinke. smiley


    profilbillede
  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 669
    #12   3. apr 2021 https://www.fstyr.dk/da/Syn-af-koeretoej/Registreringssyn#

    Hvis køretøjet skal indregistreres
    Du skal have registreringssynet dit køretøj, hvis:



    Dit køretøj har været afmeldt i mere end 1 år
    Du har købt et brugt køretøj, som ikke er blevet synet og godkendt inden for de seneste 2 år
    Du har købt et nyt køretøj uden typegodkendelse
    Du har købt et brugt importeret køretøj, som skal indregistreres


    Forud for indregistreringen skal dit køretøj gennemgå et registreringssyn. Efter registreringssynet skal du sørge for, at køretøjet bliver indregistreret hos Motorstyrelsen. Det gør du ved at aflevere de dokumenter, som du har modtaget i forbindelse med registreringssynet, til en godkendt nummerpladeoperatør eller til et af Motorstyrelsens motorcentre. Du kan læse mere om dette på Motorstyrelsens hjemmeside.


  • #13   3. apr 2021 #10 - Ja da. Jeg har opdaget at det der står i linket er forkert. smiley

  • #14   3. apr 2021 Sajmon du er da godt nok det jeg kalder et lille menneske. Du har travlt med at svine andre til og kalde dem idiot hvis de skriver noget du er uenig i (eller ikke forstår).
    Men når du så selv skriver noget der er forkert - og bliver gjort opmærksom på det, så forsvarer du det forkerte og kalder en for "sinke", i stedet for at indrømme at det du har skrevet er forkert. Det er da vist dig selv der er en sinke (for at bruge dit eget sprog).

    Sølle, sølle menneske.


  • #16   3. apr 2021 #14 - Nej det er kun dig jeg kalder idiot eller sinke, for du beviser gang på gang at du ikke fatter hvad der foregår omkring dig. smiley

    Vi har forstået at svaret var forkert - jeg fortæller dig blot hvordan jeg kom frem til det, og at jeg ikke var den eneste som fandt det forkerte.

    Men heldigvis fik vi det korrekte svar - og endnu en gang kunne du kommentere på en tråd uden at bidrage med en skid. Du er sørme dygtig. smiley


  • #17   4. apr 2021 #16 Jeg forstår godt at det må været træls for dig at blive konfronteret med dine egne udtalelser og at indse at du selv er den store ”idiot” som du ynder at kalde andre. Den eneste måde for dig at håndtere det på er så åbenbart at kalde dem for sinker – det er jo dybsindigt. Tænker du har et lavt selvværd – og måske endda er Københavner?

    Mht. at kommentere på en tråd uden at ”bidrage med en skid” der må jeg erkende at jeg er den rene nybegynder i forhold til dig smiley


  • #18   4. apr 2021 Nej ikke "dem" - kun dig fordi du ikke fatter en bjælde. smiley

  • #19   5. apr 2021 **Update**

    Som flere herinde, havde jeg også læst ved Applus - deres side er dog ikke opdateret.
    Fandt en lokal synshal, der havde åbent i lørdags og hentede plader til bilen smiley
    Som nævnt tidligere, så kan man bare hente plader til bilen, så længe den har stået afmeldt under 1 år og stadig har et gældende syn smiley


Kommentér på:
Afmeldt bil - syn?

Annonce