{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.776 visninger | Oprettet:

Afmeldt bil ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt en brugt bil i dag, som står uden plader. Jeg troede egentlig jeg bare kunne lave en omregistrering via skats hjemmeside, og så sende en med en fuldmagt ned til Skat og hente pladerne. Men det er vist ikke så ligetil alligevel?

Jeg kan hvertfald ikke omregistrerer den via skat, da den er afmeldt - får en fejlmeddelse. Og nu kan jeg se, at man også skal have noget forsikringsbevis for at kunne få den indregistreret igen? Nu har jeg først købt bilen i dag, og skal have plader på tirsdag (Haster da bilen skal bruges som babycontainer med det samme pga. nyt job hvor primær bil skal bruges) - så hvordan skulle man kunne nå at få fremskaffet disse ting fra forsikring inden tirsdag? Jeg har Tryg Tjenestemændene, hvis den info kan hjælpe?

Nogen der kan give en præcis guide til hvordan jeg får det her igennem hurtigst og mest effektivt? Jeg kan ikke selv køre ned til skat, men har givet en fuldmagt til en anden. Bilen har jeg pt. lige hentet og den står på klisterprøveplader. Den skal gerne køre på tirsdag.

Hilsen Jonas smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmeldt bil ?
Kommentér på:
Afmeldt bil ?

Annonce