{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Majed D
Majed D
Tilmeldt:
4. apr 2021
Emner: 1

Ændre lyden på bil {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en bmw 118d 2010.
Jeg vil gerne ændre lyden på min bil. Jeg vil ikke gerne have at den skal larme men vil have den til at lyde kraftigere.
Men jeg ved ikke rigtig hvordan, og hvad jeg skal bruge til at ændre lyden på bilen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændre lyden på bil
  • #1   4. apr 2021 ren rør. men da det er en diesel, vil den lyde som en vakuum suger. lyder forfærdeligt. evt søg på youtube.

    jeg synes at det er spild af penge på en diesel.


  • #2   4. apr 2021 Du kan sagtens ændre lyden. Du kan bare ikke få den til at lyde godt. På en diesel handler det bare om at få den til at sige mindst muligt. De lyder ganske enkelt bare ikke godt - det gælder alle dieselbiler, jeg nogensinde har set/hørt.

  • #3   4. apr 2021 Her den anden dag så jeg en Audi med falsk motorlyd. Og der var noget galt! Jeg ved ikke om højtaleren var halt defekt eller om softwaren ikke stemte overens med bilens motorgang. Det lød som et rumskib med en ATV motorlyd. Eller, jeg ved ikke hvad jeg skal samligne det med. Det var et sted hvor der var mange mennesker og næsten alle vendte sig efter og kiggede... en god måde at få opmærksomhed på smiley

  • #4   4. apr 2021 De lyder ellers normalt meget godt, de Audier. Det er jo så bare ikke motoren, man hører, men en højttaler. Og det gør det lidt fesent.

  • #5   4. apr 2021 Jeg syntes nu godt en diesel kan lyde godt, der kører en BMW 550d rundt i området og den lyder som en lastbil, en høj, dyb sugende lyd... ikke en diesel tikken som de fleste ellers har.

    Min egen er ret afdæmpet, man lægger ikke mærke til det er en diesel med mindre man er tomgang med vinduet rullet ned


  • #6   4. apr 2021 Ja ja, der findes folk, der synes, at lastbiler og traktorer lyder godt. Jeg synes, det lyder forfærdeligt...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #8   4. apr 2021 Jake Forskellen på 550d og en 118d er 2 ekstra cylinder, og 1liter ekstra volume, det giver rigtig meget! En række 6 diesel kan komme til at lyde ganske fornuftigt, uden at skrige for meget af traktor, det kan en 4 benet ikke

  • #9   4. apr 2021 #6 en Lexus LFA lyder også bedre end en Toyota Aygo(eller noget andet man kan få plader på)

    I min optik lyder en 550d bedre end en 3 cylindret 1.0 benziner

    Det som jeg kommenterede på var om en diesel kan lyde godt... ikke hvilken motor størrelse eller hvilken bil den sidder i.

    Jeg hørte også engang en fritstående diesel motor fra en kampvogn, fra tomgang til fuld pedal... hold kæft hvor lød det vildt!

    Så for mig KAN diesel lyde godt:-)


  • #10   4. apr 2021 Det er du selvfølgeligt også helt og aldeles velkommen til at mene - så længe jeg må mene noget andet smiley

    Nu skal det dog ikke forstås sådan, så jeg synes, alle benzinbiler lyder godt. En Aygo ryger i samme kategori som diesel hos mig - altså kategorien med biler, der lyder mindre godt smiley


  • #11   4. apr 2021 Men til trådstarter, så er det eneste du kan gøre(og det er heller ikke lovligt at køre med) er at få en soundbox på din bil. I princippet en højtaler der sender lyd gennem noget der minder om en lydpotte... som så overdøver din trælse diesel motor lyd.

  • #12   4. apr 2021 Du skal bare montere sådan en her:
    https://www.soundracer.se/?p=98&p2=539


  • #13   4. apr 2021 mange nye og dyre diesel biler har ingen rigtig lyd i udstødningen

    så de får en højtaler montere formogmlave lyd.

    det er sku til grin


Kommentér på:
Ændre lyden på bil

Annonce