{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Niclas G
Niclas G
Tilmeldt:
2. apr 2021
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Ny Citroen C4, fedt design, men ringe køreegenskaber {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet den nye Citroen C4. Jeg synes Citroen i lang tid har været bagud på både design, funktionalitet og kvalitet. Den nye C4 synes jeg er en klar forbedring på C4 Cactus, men EAT8 130HK Benzin udgaven har så meget motorlag og styrer så vagt, at det ødelægger en ellers udemærket bil. Har i prøvet den og hvad siger i?

https://www.youtube.com/watch?v=iU5Zx3JzDL8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Citroen C4, fedt design, men ringe køreegenskaber
  • #1   7. apr 2021 Den ligner pis. Det er endnu en smags løs version af x6'ere og Mercedes pangdang.
    Man skal være rig eller kriminel for at kunne lide det design.
    For disse 2 typer har ingen smag.
    C4 har haft brug for en udskiftning men den der er ugly Bob er et bevis på at ligegyldighed og dårlig smag styre Verden

    Så heller hoppe ombor i DS'erens udgave.


  • Niclas G
    Niclas G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   7. apr 2021 #1 Jeg er ikke rig, så må du konkludere hvad jeg så er smiley Jeg synes faktisk at det er et stort step op fra sidste generation, men det er jo subjektivt. Jeg er noget mere ked af at der på ingen måde er tænkt på køren i den bil.

  • #3   7. apr 2021 Dens særlige coupe afslutning af bagenden er bare ikke særligt heldigt.
    Og PSA kan ikke bygge benzin motorer mere. Ikke efter de pensionerede deres 3.0 V6 og deres 1.8-2.0-2.2 16V maskiner. Den skal prøves i diesel.
    Men man skal også Overvej DS versionen som er så meget pænere eller Peugeot og Opels version senere


  • #4   7. apr 2021 Jeg har så lige fundet ud af at jeg bestemt heller ikke er hverken rig eller kriminel!!!!
    Om den så kørte som en drøm ville jeg ikke eje den.


  • Niclas G
    Niclas G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   7. apr 2021 #5 Mange tak for din feedback, jeg har helt sikkert taget inspiration fra Doug Demuro smiley Godt fanget.

  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #8   8. apr 2021 Fedt med vores egen biltester, personligt savner jeg en herinde der gad tage ud og kikke på brugte biler, for det er trods alt det de fleste ender med at købe . Mit råd er hermed givet videre , og måske var der nogle brugtvognshandlere der ligefrem ville stikke dig en 500 krone seddel for reklameværdien ? Ideen er hermed givet videre smiley . Hvis jeg havde udstyr og ikke mindst tiden gjorde jeg det gerne selv .

  • Niclas G
    Niclas G Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   8. apr 2021 #8 Tak for dine gode Idéer Claus smiley

  • #10   11. apr 2021 C4 kommer ikke til at holde i vores indkørsel

    Har aldrig rigtig brudt mig om Citroën
    Og da fruen så den var beskeden bare - den er godt nok grim

    Og giver hende ret smiley


  • #11   11. apr 2021 Som man siger, den minder om en f...., skide grim men dejlig at køre i smiley

  • #12   11. apr 2021 #11
    Allan med den sammenligning vil jeg så bare sige at i det segment du henviser til, så findes der også modeller der jeg ikke har interesse i at “prøvekører” smiley smiley smiley


Kommentér på:
Ny Citroen C4, fedt design, men ringe køreegenskaber

Annonce