{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Troels K
Troels K
Tilmeldt:
12. jan 2020
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

liqui moly olie {{forumTopicSubject}}

har gennem mange år købt liqui moly olie af min lokale autog som lige pludselig ikke havde det mere. jeg læste så at autoparts nu sælger det i danmark. nu har jeg fundet ud at autoparts sælger det meget billigt til rundtombilen.dk hvor jeg kan få 5 liter og 20 liter seat og vw toptec 4200 olie. han sælger 5 liter dunk til 319 kr og 20 liter til 1356 kr. det er meget billiger end i tyskland hvor jeg også kune finde det på autodoc som er dyre. jeg tale med dem hos rundtombilen som sagde at de fik det leveret fra autoparts en gang om dagen også sendr det direkte til alle som ville købe. hvor køber i andre jeres liqui moly olie? skifter olie for hver 8000 km. så bruger efterhånden en del olie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  liqui moly olie
  • #1   26. apr 2021 Køber som regl i tyskland. Er ikke mærke luder. Om det er Mobile One. Mannole. Castrol. Shell. Fuch's eller andet er mig ligeglyo. Hvis man bruger meget så køb en 20liters så er der til et par skift.

  • #2   26. apr 2021 Har rigtig god erfaring med billigbilpleje.dk som os sælger Liqui moly. Har aldrig selv brugt det. Jeg køber deres Mannol/Pemco serie i 60L tønder. Har brugt over 3 60L 5w30 til 1800kr for 60L og 4 tønder af deres 10w40 til traktorer og gammel biler. Kan klart anbefale det mærke. Og når du nu skifter hver 8000km, så det lidt hul i hovedet at købe dyr olie. skifter hver 15,000km.

  • #3   27. apr 2021 Køber kun fra amazon.de hvis det er liqui moly 4200 5w30 5 liter.. Det er meget billigere end Danmark og Autodoc..

    profilbillede
Kommentér på:
liqui moly olie

Annonce