{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

Ford s Max {{forumTopicSubject}}

Jeg har en diskussion med min kæreste om hvorvidt man køber sig til problemer ved en Ford s Max.
Skal man holde sig fra den eller er det en super familie bil?

Vi kender nogen der har frarådet os bilen fordi den tit gik i stykker for dem trods den var ny. Men jeg er ret vild med bilen pga den gode rummelighed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford s Max
  • #1   4. maj 2021 Hvad siger diverse brugt tests?

    Jeg lytter normalt aldrig til hvad en eller to personer har at sige om en bil - det er slet ikke statistisk grundlag.


  • #2   4. maj 2021 Synes ikke, jeg hører om mange problemer med dem. Måske nok med de Powershift gearkasser, de poppede i dem til og med 2018, men ellers er der ikke meget brok med dem, hvis jeg læser rundt omkring.

    Ser bort fra eventuelle problemer kommer man ikke uden om, at det er den absolutte top hvad angår familiebiler. Den slår alle de andre i samme segment på både køreegebskaber og plads. Jeg er utroligt glad for vores.


  • #3   4. maj 2021 Du skal ikke lytte til naboens skræk tilfælde

    Mine svigerforældre købte engang en VW Golf og efter 11.000 km stod motoren af og der var efterfølgende problemer med bilen

    Min Svoger og svigerinde har haft en Touran med DSG og en Sharan med automatkasse som de smed rigtig mange penge i

    Og vi har i dag en VW Golf med DSG og har ingen problemer med den så

    Hvis du kan lide bilen så køb den der er aldrig garanti for at der ikke kan komme uforudsete udgifter


Kommentér på:
Ford s Max

Annonce