{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.089 visninger | Oprettet:

Clegg !
Clegg !
Tilmeldt:
15. feb 2009
Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919

Nissan Qashqai god bil? {{forumTopicSubject}}

Er sådan en bil i årgang 2007-2009 et godt køb? Tænker på køreegenskaber, reservedelspris ol.? Er der noget man skal være opmærksom på hvis man skal ud og kigge på en? Har en 1.6 benzin eller 1.5 diesel i tankerne. Er dog bange for at jeg køre for korte ture til at diesel kan betale sig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Qashqai god bil?
  • #1   25. jun 2011 Mit kendskab til Qashqai´en begrænser sig til, at jeg har kørt en del i en (via jobbet).

    Det er en rigtig fin bil med udmærkede køreegenskaber.

    Den jeg har kørt i, var i Diesel og den synes jeg godt nok manglede lidt HK - og motorgangen fandt jeg også lidt grov. Jeg ved desværre ikke hvilken af diesel-versionerne det var.

    Men det er sådan set også eneste anke jeg har ved bilen.


  • #2   25. jun 2011 Rigtig solidt køretøj. Vi har solgt et par stykker af dem i tidens løb, og de virker generelt meget pålidelige. Hvis du kører mange korte ture, ville jeg klart anbefale dig at holde dig til benzinerne, selvom 1.5 DCi'eren er en fin motor. Synes dog at den er blevet gevaldigt meget pænere efter faceliftet.

  • #3   25. jun 2011 fed fed fed bil.... 1,5 dci er en super motor som køre super langt på literen.... jeg vil dog ikke anbefale 1,6....

  • #4   25. jun 2011 Jeg kunne godt tænke mig den nye face liftede model, den er sq lækker. og jeg har også hørt at det er en rigtig god bil.

  • #5   25. jun 2011 det er jo en nissan... så ja, selvfølgelig. = )

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #6   25. jun 2011 Hvorfor ikke en 1.6? Hvornår er den facelifted udgave fra? Har den igen kendte svagheder? Hvad med varkdtd

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #7   25. jun 2011 Hvad med værkstedspriserne?

Kommentér på:
Nissan Qashqai god bil?

Annonce