{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Car garanti på brugte biler?
  • #1   27. jun 2021 Nope. Du kan ikke køre som en idiot og smadre undervogn og motor og så få der dækket

Men læs deres betingelser der stå det

• #2   27. jun 2021 Det så ikke det jeg tænkte på. Jeg tænkte på når bil garantien efter 6 måneder udløber og der så uheldigvis sker noget med bilen gear kassen eller lignende og så har man en sag med car garanti om der køre smooth..

• #3   27. jun 2021 Det så ikke det jeg tænkte på. Jeg tænkte på når bil garantien efter 6 måneder udløber og der så uheldigvis sker noget med bilen gear kassen eller lignende og så har man en sag med car garanti om der køre smooth..

• #4   28. jun 2021 Det er jo en afart af en forsikring der tegnes, forsikringsudbydere er notorisk kendt for at "gøre en masse" for at undgå at betale.
    Har læst en masse meget blandet om dem på flere steder, men med det ubamhjertige internet, så er det jo mest de knap så gode historier der dukker frem i lyset.
    Kig evt. trust pilot. der er som sådan ikke rigtigt nok indlæg til at det kan betegnes som retvisende, men er ikke lutter fryd for øjet.
    https://www.trustpilot.com/review/cargarantie.dk?languages=all

• #5   28. jun 2021 Jeg er mekaniker, og vi har lavet en del biler over cargaranti, og de er faktisk ret gode.
    De dækker det meste udover sliddele. Du skal dog være obs på at de kun dækker standart tider for udskiftning af dele, så går din turbo til, og mekanikeren bruger 3 timer på fejlfinding, så kommer du til at betale for de 3 timer.

Men absolut en god hjælp.

• #6   28. jun 2021 Nu ser du jo også kun sagerne der er godkendte til være en sag.

• #7   28. jun 2021 Nej.. Det er kunder der kommer med fejl på biler de har købt ved forhandlere og fortæller de har den cargaranti.
    Det er ikke biler vi har solgt, eller noget vi har et samarbejde med. Det virker som en forsikring hvis folk kommer ind med en skade.

Vi har et skrækeksempel med en skoda superb, tror der var 10 graverende fejl på den, og de 9 blev dækket.

Kommentér på:
Car garanti på brugte biler?

Annonce