{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Yaris - Feedbackk??
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   18. jul 2021 Nok en af de mest stabile biler på markedet....

  • #2   19. jul 2021 Den er i de fleste versioner en røvkedelig bil at opholde sig i, og køre i . Når konkurrenterne der er mere spændende at køre i holder uden for ophuggeren efter deres sidste tur, så tager en Yaris i mange tilfælde lige 3-5 år mere .

    Toyota biler er meget driftsikre, og det gælder også en Yaris . Der findes vel ikke en fransk produceret bil der er mere driftsikker ( Yaris fremstilles i Frankrig ) .

    Prisen er så også i den høje ende - også som brugt, og om den er pengene værd må man selv vurdere .


  • #3   19. jul 2021 Trolle, kan du uddybe "kedelig"? smiley
    Jeg har fået en der har kørt 32.000, og koster 110.000,-


  • #6   19. jul 2021 Fejler aldrig noget, men er sgu et kedeligt bekendtskab. Har en 2015 som konebil.

  • #7   19. jul 2021 Den nye Yaris er overraskende en af de bedste biler i sin klasse (OG bedste Hybrid i klassen ) (Og bedste GTi i klassen)

    For et par år siden sagde Toyota's præsident "no more boring cars". Derfor er alle de nye modeller så gode. Supra, GR Yaris, GR 86 og RAV4 med over 300 hk.


  • #8   19. jul 2021 Tjaeehh..... Nu ved vi reelt ikke om trådstarter er ved at købe en ny , en brugt, eller en meget brugt Yaris ?

    Køber man en ny, er der jo garanti på, og så bør man vel ikke være bekymret for mekanikerregninger de første 3-4 år, så mon ikke vi kan regne med at det er en brugt Yaris der spørges på ?

    De nye ser frække ud i designet, langt bedre end forgængeren, og skulle også køre langt bedre, alt andet ville da også være en katastrofe .

    Jeg holder dog stadig fast i at de forrige generationer var lige så stabile som et bornholmer ur, men præcis lige så kedelige .


  • #9   19. jul 2021 bare det ikke er en diesel.

  • #10   19. jul 2021 Jeg er ved at købe min første bil, men nu har jeg slet ikke særlig langt til arbejde, maks 5 km.

    Jeg køber i første omgang brugt.

    Mange har beskrevet den som "kedelig". Hvad er kedelig og ikke-kedelig??

    Den skal bare være behagelig at køre i. Mere søger jeg ikke. Jeg har set, at den ser rimelig pæn indeni, så udseendet er jeg tilfreds med. Jeg skal bare vide om det er værd at give 110.000 kr for en toyota yarris der har kørt 32.000 i forvejen.


  • #11   19. jul 2021 Hvad koster andre sammenlignelige modeller ?

    1,0 motoren er den samme som i Aygo, den er nok lige overbebyrdet nok i en Yaris og prisen på en 1.0 skal være noget lavere end en 1,3 .

    Motoren i 1,0 er noget støjende, her er 1,3 med 6 fremadgående gear mere behagelig at høre på, men med 5 kilometers kørsel når man vel knapt at skifte til 6. gear ?

    Toyota er generelt meget driftsikker, og hvis du vil vide hvad der er mere spændende at køre i så prøv feks Ford Fiesta med 100-125 hestekræfter, VW Polo med 105 hestekræfter eller Renault Clio med 90 hestekræfter blot for at nævne nogle få.

    Jeg tror du vil give mig ret i at man får følelsen af mere køreglæde ?




  • #12   19. jul 2021 Altså hvis det ikke slår når du sætter dig ind i en, kan du være ligeglad.
    1.0 er fin som bybil.
    Tænker mere du skal se den anden ting alle nævner. Om prisen på din valgte bil er ok, kan du søge frem via Bilbasen Fx.


  • #13   19. jul 2021 Ud og prøvekør. yaris helt fint som din første bil, behøver jo ikke være en racer bil.

    nødt til at vide årgang og motor og så videre for at sige hvad den er værd, men sammenlign med andre på nettet.


Kommentér på:
Toyota Yaris - Feedbackk??

Annonce