{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Måske tilbage til Vw familien! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo været inde i Vw familien, med min gamle G3'er!
Jeg røg Desværre afsted på en af de der Franske Chancer!
Som jeg lidt fortryder nu, kan jeg ligeså godt indrømme!

Min drøm længe og også inden jeg fik bil osv. var en G4 med den dejlige 20v turbo motor, eller en Diesel - Også en Passat var på ønske selden, men denne er nok lidt for stor til mig , allerede nu ( El. den er nok Lidt for dyr !!! smiley )

Jeg har gået med tankerne om at køre i min Saxo' ind til Starten af næste år, hvor jeg springer ud som Nyudlært svend, som Industritekniker/Maskinarbejder!

Jeg har de sidste par aftener siddet og kiggede på bilbasen.dk, efter sådan en Golf . Jeg synes nu ikke de er Så dyre mere! smiley
Men, forsikringen er noget helt andet! Den er Meget dyr på den synes jeg ?
Er der andre alternertiver? Audi A3 Turbo? ( Mindes jeg hørte, at denne var billiger i forsikring)
Men den har bare ikke den Dejlige Recaro stue som golfen smiley ..

Nogen der kan give mig svar på mange af mine spørgsmål smiley

På forhånd, Tak !

Lasse B. S. !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske tilbage til Vw familien!
  • #1   20. mar 2007 seat leon 1.8t.. Som ny belist med respekt for fart gav jeg 16.000 og på en golf var den oppe på 20.000 med nøjagtig samme oplysninger og samme person.

Også synes jeg at leonen er frækkere smiley Dog er den lidt dyre hvad jeg har set rundt omkring.

• #2   20. mar 2007 Jeg forstår virkelig ikke dette ønske, Jeg kan se du ikke har haft særlig mange biler smiley Jeg selv, Har været på de fleste mærker, Og Kan virkelig ikke følge jeres sympati til disse golfer. Se alle de lækre biler du kan få i stedet. En seat Leon ville være et frækt bud på sagen som casper siger, Hvis jeg var dig, ville jeg altså lige tage og prøve et par japsere smiley feks Nissan 200 sx, 300 zx. Det holder!!! Og du får 10 gange så meget bil for penge, plus du får en bil du ikke ser på 200 gange om dagen. Du er jo gratis og prøve forskellige biler smiley

• #3   20. mar 2007 Casper M så meget ??

jeg skal kun gi 12kg for en supra mk3 og er også ny bilist og med respek for fart

• #4   20. mar 2007 ja så meget desværre - de har flået mig for penge.. smiley

• #5   20. mar 2007 Forskellen mellem Leonen og Golfen, kan jeg forestille mig er den samme som forskellen på Ibiza og Polo.. Da jeg købte min 6N2, var jeg tæt på at købe en Ibiza der var et år nyere, men der var væsentlig forskel i køreglæde, støj og kabine-design, derfor var jeg glad for at jeg valgte Poloen..

Kan godt forstå at du gerne vil væk fra de franske.. Og jeg mener at f.eks en Golf 4 TDI ville være et rigtigt godt valg...

• #6   20. mar 2007 Men forresten, hvad med at vælge en Bora istedet? Den er billigere i forsikring, og der er mere bil i den, og der er MASSER af stylingspotentiale...

Kommentér på:
Måske tilbage til Vw familien!

Annonce