{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Køb af BMW.. lidt råd. ?? {{forumTopicSubject}}

Hej kloge mennesker.

Tænker at købe en BMW 535i xDrive Grand Turismo.

Den er fra 2011 og har gået 160.000 km.

Jeg tænker alderen er ligegyldig. Den har gået ca 16.000 om året og jeg tænker ikke 160.000 er meget for sådan en.. hvad syntes i?

Lad os antage den er blevet kørt pænt. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af BMW.. lidt råd. ??
  • #1   23. jul 2021 Den erfaring jeg personligt har haft med BMW er gode de biler fejler stort set aldrig noget
    Og en 10 år gammel BMW med 160 på uret ville jeg overhovedet ikke være nervøs for
    Hvorimod en 10 år gammel Audi med 160 på uret den ville jeg ikke røre med en ildtang.

    Men at du antager den er kørt pænt det står for egen regning en 535i er ikke altid kørt pænt smiley


  • #2   23. jul 2021 hvis den ellers er passet og plejet er der mange km i den endnu.

    tjek om han har haft ens fælge brede på bilen, Hvis den ikke har haft ens brede kan det ha skadet X drive og så kan det blive dyrt.


  • #3   23. jul 2021 Det roulette om der kommer dyre reparationer eller intet. Noget ville der sikkert komme.

  • #4   23. jul 2021 "Fejler aldrig noget" betyder jo ikke at den er gratis at holde kørende Når man køber en bil af den kaliber så er det altid en god ide at have en konto hvor der står 10.000 kroner ( eller mere ) til uforudsete udgifter og almindelig vedligeholdelse iøvrigt .

    Når de 10.000 kroner er brugt er det meget rart at have sparet 10.000 mere op, for det kan ikke undgåes at der på et tidspunkt kommer et eller andet der skal skiftes , og sliddele til sådan en koster mere end de koster til en Fiat Punto også hos vores tyske venner syd for grænsen .


  • #5   23. jul 2021 Jeg ved ikke helt ved hvilke årgange det skiftede, men mht. xDrive ville jeg kun vælge det hvis det er med torque vectoring. Jeg mener at biler med Dynamic Performance Control (DPC) har det.

    I starten var xDrive mest et sikkerhedsudstyr, og ikke specielt inspirerende at køre med, men fra den generation der kom med torque vectoring, begyndte xDrive at blive sjovt at køre med.


  • Niels P
    Niels P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 8
    #6   24. jul 2021 Kan du stole på sælger og at der er ikke er blevet fiflet med klokken?

    Er service-historikken 100%?

    En-ejers eller?


Kommentér på:
Køb af BMW.. lidt råd. ??

Annonce