{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.534 visninger | Oprettet:

Niels H
Niels H
Emner: 1

Kørsel I en Supra Mk4 {{forumTopicSubject}}

Jeg leder med lys og lygte efter een med en Supra Mk4 som kunne have lyst til at køre konfirmationskørsel på Midtfyn den 28. August. Min søn har været helt forelsket i den bil i mange år og jeg ville elske at give ham den oplevelse.

Så er der een som har een eller kender en der har?

Mvh
Niels...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel I en Supra Mk4
  • #2   19. aug 2021 Lol Sikke en kedelig bil at "drømme om" til konfirmand-kørsel.

Min egen unge kørte Chevrolet Corvette Carbrolet... altså dog med chauffør på gg..

Men mener faktisk at statsministeren har sådan en, så spørg hende om hun har tid den dag? Eller du bare kan låne bilen et par timer evt?

• #4   19. aug 2021 #2 altså man ser da flere corvette cabrioletere end supra mk4 på vejen

Folk har forskellig smag og det må de jo selv om.
    Smag kan man ikke diskutere... eller det kan man, men man kan ikke finde det rigtige svar

• #5   19. aug 2021 Supra mk4 over en hvilken som helst Corvette any day!

• Cihan C
    Cihan C Tilmeldt:
    maj 2018

Svar: 4
    #6   19. aug 2021 Det sir jeg os . Supra mk4 over hvilken som helst corvette ..

• #7   19. aug 2021 Supra er og vil altid være langt federe end en Corvette.

Prøv evt. at skrive til Niclas V (under dem jeg følger), han har en Supra MK 4 og tror gerne han vil køre lidt konfirmationskørsel

• #8   20. aug 2021 Jeg har selv flere gange prøvet at deltage i sådan noget konfirmationskørsel, dog på MC. Den ene gang var vi omkring 30 MCer der hentede en dreng ved en kirke. Det gav LANGT mere opmærksomhed end de stakler der blev hentet i en Ferrari eller Corvette.

At se drengens øjne da han opdagede at alle MCerne var der for hans skyld var guld værd.

• #9   20. aug 2021 Jesper F

Det kommer jo an på hvad man er til

• Anton O
    Anton O Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   24. aug 2021 Evt spørg drivingdreams som er ejet af en youtuber BF Lifestyle, de har en Supra Mk4

https://drivingdreams.dk/

Kommentér på:
Kørsel I en Supra Mk4

Annonce