{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørsel i dieselbil
  • #1   19. jun 2015 Det lyder da meget fornuftigt nok, da den får en længere tur hvor den kan blive varmet godt op smiley

• #2   19. jun 2015 Jeg takker for svaret smiley

• #3   19. jun 2015 jeg mener nej... 60km om dagen er da minimum for en dieselbil ellers kan det vel reelt set ikke betale sig.. ? prøv selv og regn lidt på det.

• #4   20. jun 2015 nu er det ikke sikkert at manden køber en diesel fordi det kan betale sig.... Det kan være at han kan lide momentet, eller skal trække noget med den

• #5   20. jun 2015 Ja det burde ikke være det store problem så. Så får det er par længere ture om igen, hvor den Blir kørt ordenlig igennem. Så skal der nok gå smiley

• #7   20. jun 2015 Jeg takker for svarene smiley

Det er en ny diesel Vi har kik på - Vi kommer fra en stor benzinmotor, men den er blevet alt for dyr med mit kørselmønster. Så vi snakkede om at prøve kræfter med diesel. Jeg er helt vild med det moment diesel har - og så kører mortoren temmelig lydløs. Vi elsker at køre rundt i det danske land og tager bilen sydpå i år.. så den skal nok komme ud og blive varmet godt igennem.

Kan I have en fantastisk weekend.

• #9   20. jun 2015 Sorry, jeg blander mig, jeg troede det var omvendt det Casper skriver, med gamle og nye dieselbiler?Har selv en bmw e46 330cd og har bestemt ikke fortrudt.Kører meget blandet ture.vh Peter

• #10   20. jun 2015 bare få egr blændet af, så skal det nok gå smiley evt en uden partikkelfilter, da det også er noget lort smiley

• #11   20. jun 2015 Ja puha egr og partikkelfilter er noget lort. Det er så bare nogle af de ting der gør at en diesel bare forurener nogenlunde, sammenlignet med en benziner. Piller man de ting fra, så er det jo på bekostning alle os andre, istedet for sin egen pengepung.

Kunne det tænkes at det er diesel der er noget lort?

• #12   20. jun 2015 og hva så? lidt global opvarmning ville ikke skade smiley

• #13   20. jun 2015 Nu tror jeg ikke global opvarmning bliver fremskyndet af de sod partikler som et partikkelfilter opsamler. Nox som egr ventilen reducerer, er så vidt jeg ved heller ikke en direkte fare for global opvarmning. Derimod er den ret skadelig for mennesker, og også derfor jeg skriver at det er på bekostning af os andre, at man fjerner disse giftstof reducerende foranstaltninger.

Det er sgu lidt naivt at tro at det eneste der kommer ud af en forbrændingsmotor er co2

• #14   20. jun 2015 det sagde jeg heller ikke smiley men egr og partikkelfilter er stadig noget lort i mine øjne smiley altså for bilen, om det så er godt for os, er en helt anden sag smiley

• #15   20. jun 2015 Det ved jeg nu ikke. Så mange partikkelfilter problemer oplever jeg nu ikke i forbindelse med mit arbejde. Tilgængel bliver jeg stadig imponeret over hvor ren sådan en udstødning er efter partikkelfilteret. Og lige præcis derfor syntes jeg at det er det hele værd. Har selv en bil med partikkelfilter og aktiv egr ventil. Den har kørt 250.000 og trækker stadig som den skal.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #16   20. jun 2015 for lidt km til diesel et partikel vil falde sammen og de er pisse dyre og din brændstof økonomi vil være meget højere end hvis du kørte 100 km om dagen

Kommentér på:
kørsel i dieselbil

Annonce