{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Peugoet 307 2,0 hdi 136hk hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej har 2 problemer med min 307 den ene er noget med speederen den går simpelthen i nødprogram. Den siger noget med speed faulty hvad er det. Den kommer og går. Den har i godt 2 dage måske 3 dage kørt perfekt uden problemer. Men nu er den tilbage til nødprogram og ingen motorpower.

har nu hevet Polen af til batteriet for at se om jeg kan slet hukommelsen og få alle 136hk tilbage i motoren. Fordi den er bare død lige nu. Det kan komme og gå det var dog som om den var ved at komme jo mere jeg legede med speederen og pressede den. Men så skulle jeg dreje så opgav.

Den anden fejl er noget depollution system faulty
Min motorlampe lyser. Når den ikke er i nødprogram og begrænset til 2900rpm så trækker som den skal med sine 136hk. Men bare ret træls at se motorlampen lyse og den kommer med den tekst i displayet hver gang man drejer nøglen. Kan jeg være så heldig at jeg kan slet fejlen.

Håber i kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugoet 307 2,0 hdi 136hk hjælp
  • #1   9. sep 2021 når den skriver den fejl.
    så skal du have tester på, for og ser hvad fejlen er.

    og at du nulstille ECU, fjerne ikke evt fejl.
    og bilen kommer ikke til at køre ordentligt før du har repareret fejlen.

    og at motor ikke tager flere omdrejninger er for og beskytte den, da den har fejl. som kan ødelægge motor

    og den fejl den skriver, dækker over næsten alt der har med motor og gøre, så derfor skal der tester på


  • #2   9. sep 2021 Bilen køre nu igen alm. Har haft pollen af batteriet natten over så nu trækker den normalt igen. Men ja må ha tjekket det med motorlampe ihvertfald

  • #3   9. sep 2021 du skal have tester på, for 8g se evt fejlkode.

    lampen lyser ikke for sjov
    kan være en bagatel eller noget alvorligt, som skal laves for ikke og ødelægge motor eller lignende


  • #4   9. sep 2021 Gas potentiometeret er en normal fejl med den alder.
    Havde min også det problem i perioder.
    Men udlæs motor fejl for at vide mere sikkert hvad fejlen kan være og så skal der tænkes rækkefølge for ikke bare at skifte en masse uden grund.


Kommentér på:
Peugoet 307 2,0 hdi 136hk hjælp

Annonce